فیلمنامه مصور
جملاتی از کاربرد کلمه فیلمنامه مصور
در حقیقت، هر نمای فیلم -به خودی خود - شبیه به یک داستان کوچک است. بیشتر نماها آغازی دارند که مستقیماً به نمای قبلی مربوط است (مگر آنکه اولین نمای صحنه باشد). هر نما یک کنش اصلی هم دارد که مهمترین چیزی است که باید در فیلمنامه مصور توصیف شود. هر نما یک پایان دارد که آن را به نمای بعدی - در صورت وجود - وصل میکند. این داستان کوچک به چند قاب تصویری نیاز دارد تا بهطور مؤثری توصیف گردد. حتی به فقدان کنش نیز میتوان همچون یک داستان کوچک نگریست.