فیلم مستقل

معنی کلمه فیلم مستقل در فرهنگستان زبان و ادب

{independent film} [سینما و تلویزیون] فیلم سینمایی که استودیوهای بزرگ در آن سرمایه گذاری نمی کنند و معمولاً با مبالغ محدود ساخته می شود

معنی کلمه فیلم مستقل در ویکی واژه

فیلم سینمایی که استودیوهای بزرگ در آن سرمایه‏گذاری نمی‏کنند و معمولاً با مبالغ محدود ساخته می‏شود.

جملاتی از کاربرد کلمه فیلم مستقل

در سال ۲۰۰۸ او در فیلم مستقل کارگردان درک مارتینی با نام لایف لایف بازی کرد. او در سال ۲۰۱۰ پرکار بود و در فیلم‌های متعددی از جمله دوازده (فیلم ۲۰۱۰) و روز والنتاین (فیلم) بازی کرد. پس از مدت کوتاهی شرکت در کالج سارا لارنس، رابرتز به بازیگری تمام وقت بازگشت.
همچنین در فهرست‌های پایان سال از سریال‌های برتر، فصل اول آقای ربات در فهرست جف جنسن از انترتینمنت ویکلی، راب شفیلد از رولینگ استون و منتقدان سال تی‌وی گاید قرار گرفت. این سریال در فصل جوایز ساوت بای ساوت ایست (انتخاب مخاطبان) و بیست و پنجمین دوره جوایز فیلم مستقل گاتهم برای سریال بلند شد. انجمن فیلم آمریکا هم جایزه بهترین برنامه تلویزیون سال را به این سریال داد. همچنین آقای ربات به عنوان بهترین سریال سال ۲۰۱۶ انتخاب شد و توانست جایزه گلدن گلوب بهترین سریال درام و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کند.
شو در سال ۲۰۱۹ به گروه بازیگران سریال آمازون پرایم برای فصل سوم خانم میزل شگفت‌انگیز در نقش می لین پیوست. او و بقیهٔ بازیگران برنده جایزه ساگ ۲۰۲۰ برای بهترین گروه در یک سریال کمدی شدند. شو در فیلم مستقل میخواهیش ۲۰۲۰ بازی کرد.