فنرباغچه

معنی کلمه فنرباغچه در ویکی واژه

محله‌ای در شهر استانبول کشور ترکیه.

جملاتی از کاربرد کلمه فنرباغچه

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه والیبال زنان فنرباغچه اشاره کرد.
صیادمنش در خرداد سال ۱۳۹۸ از استقلال جدا شد و به فنرباغچه پیوست.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال آنکارا اسپور، باشگاه فوتبال گالاتاسرای، باشگاه فوتبال آنکاراگوچو، باشگاه فوتبال آدانااسپور، باشگاه فوتبال بشیکتاش، باشگاه فوتبال فنرباغچه، باشگاه فوتبال سامسون‌اسپور، باشگاه ورزشی استانبول‌اسپور، و باشگاه ورزشی مالاتیااسپور اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به فنرباغچه اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به تورنتو رپترز، مینه‌سوتا تیمبرولوز، باشگاه بسکتبال مردان فنرباغچه، کلیولند کاوالیرز، بروکلین نتس، و مین رد کلاوز اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال فنرباغچه، باشگاه فوتبال فاتح قره‌گمرک، و باشگاه فوتبال باندرماسپور اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به رابوتنیچکی و فنرباغچه و ناپولی اشاره کرد.
در فصل ۲۰۰۵–۲۰۰۶ شوچنکو در ۲۲ بازی لیگ به میدان آمد و ۱۹ گل زد. در لیگ اروپای آن سال نیز شوچنکو مجدداً عالی بازی کرد. او در ۱۲ بازی به میدان آمد و ۹ گل زد. در ۲۳ نوامبر ۲۰۰۵ در بازی برگشت مقال فنرباغچه ترکیه، شوا ۴ گل به ثمر رساند تا آث میلان ۴–۰ شود و نام او به عنوان پنجمین فردی که در یک بازی جام باشگاه‌های اروپا ۴ گل به ثمر رسانده ثبت شود. پیش از او تنها فان باستن، سیمونه اینزاگی، دادو پرشو و رود فن نیستلروی به این مهم نائل آمده بودند. در ۴ آوریل ۲۰۰۶ شوچنکو ۵۱امین گل خود در تاریخ جام باشگاه‌های اروپا به ثمر رساند تا با رائول گونزالس از رئال مادرید برابر شود.
الماس کار خود را در رابوتنیچکی در مقدونیه شمالی خود آغاز کرد. پس از یک فصل که در آن او ۶ گل در لیگ را به ثمر رساند و رابوتنیچکی به مقام سوم در لیگ برتر فوتبال مقدونیه رسید، وی تا سال ۲۰۲۲ به فنرباغچه پیوست و سیصد هزار یورو دریافت کرد. این هافبک تهاجمی پیش از عزیمت به ایتالیا در ژوئیه ۲۰۱۹، در بیش از ۴۰ بازی برای قناریان زرد در تمام رقابت‌ها چهار گل به ثمر رساند.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده است می‌توان به باشگاه فوتبال بورسااسپور، باشگاه فوتبال رایو وایکانو، باشگاه فوتبال قونیه‌اسپور، باشگاه فوتبال آنکاراگوچو، باشگاه فوتبال سارایوو، باشگاه فوتبال فنرباغچه، باشگاه فوتبال گالاتاسرای، باشگاه فوتبال رئال مادرید، و باشگاه ورزشی استانبول‌اسپور اشاره کرد.