طبقه پایین
جملاتی از کاربرد کلمه طبقه پایین
این جایگاه در سال ۱۹۹۸ بازسازی شد که گنجایش ۹۰۷۴ نفر را دارد و شامل قسمت هواداران خارجی میشود که در طبقه پایین قرار میگیرند و تنها ۲۰۰۰ صندلی برای آنها در نظر گرفته شدهاست. از این جایگاه، هواداران خانگی نیز سهم میبرند و تعدادی از هواداران نیز در بالای قسمت مهمان جای میگیرند.
ناتوانی در آداب و رسوم اجتماعی در همه طبقات اجتماعی اتفاق افتاده بود. روابط نامشروع و فرزندان نامشروع در جال ترویج بودند؛ زیرا فقر در حال افزایش بود (به ویژه در قشر طبقه پایین مردم). بسیاری از زنان مجبور شدند تا به سرعت برای خود مسکنی پیدا کنند. به عنوان مثال در یک صومعه. این مسئله فراوانی روحانیون در شهری کوچک مانند کیتو را نشان میداد. اغلب مردان در آن زمان استخدام میشدند ولی نه برای یک حرفه؛ ولی همین هم میتوانست مشکلات اقتصادی آنها را حل کند و به شرایط اجتماعی آنان بهبود ببخشد.
شب اول، آنها نویزهای عجیب و غریبی در دیوارها میشنوند و گریفین یک جعبه حاوی دلقک پیدا میکند عروسکهای که در خانه مانده بودند. در نیمه شب، چراغها و دستگاههای الکترونیکی شروع به روشن و خاموش میکنند، زیرا به نظر میرسد یک نیروی غافل از داخل خانه حرکت میکند. هیجان گریفین را بیدار میکند و او به طبقه پایین میرود و مادی را پیدا میکند که با حضور ناشناخته ای در داخل تلویزیون صحبت میکند. او میگوید گریفین کسی در راه است و او سعی دارد تلویزیون را از برق جدا کند و باعث میشود چراغها از کنترل خارج شوند. مادی سپس در حالی که صفحه تلویزیون خود را لمس میکند به خانواده میگوید: «آنها اینجا هستند».
لنگههای این پنجره به جای حرکت بر حول محور پاشنه، در درون یک چارچوب به سمت بالا و پایین حرکت میکند. ارسی غیر از چارچوب به سه قسمتِ آستانه، طبقه پایین یعنی لنگههای بازشونده، و قسمت بالا که مخفیکننده لنگه هاست تقسیم میشود. قسمت بالا به صورت دو جداره ساخته میشود تا هنگامی که لنگهها بالا کشیده میشوند در میان جدارهها پنهان شده منظره نامناسبی به اتاق ندهد. ارسیها معمولاً یکی از اضلاع چهارگانه اتاق را تشکیل میداد و از کف اتاق تا سقف ادامه پیدا میکرد. سطح پنجرههای ارسی غالباً از شبکههای چوبی با نقشهای هندسی بسیار ظریف و زیبا به صورت گره سازی یا قواره بندی و با استفاده از قطعههای شیشه رنگی یا ساده ساخته میشد (همان، ص ۲۱–۲۶؛ عطارزاده، ص ۳۳).