صدور گواهی

معنی کلمه صدور گواهی در فرهنگستان زبان و ادب

{certification} [رمزشناسی] روند صدور گواهی برای تأیید هر هستار

معنی کلمه صدور گواهی در ویکی واژه

روند صدور گواهی برای تأیید هر هستار.

جملاتی از کاربرد کلمه صدور گواهی

کلیسای شیطان هیچ سند و مدرکی نساخته که ادعا کند انتان لاوی در روز هالووین (۳۱ اکتبر) درگذشت. دکتر جیلز میلر تا روز ۴ نوامبر هیچ اقدامی برای صدور گواهی فوت انجام نداد. او کسی بود که تاریخ مرگ لاوی را ۳۱ اکتبر ثبت کرد و هیچ‌کدام از اعضای کلیسای شیطان، دخالتی در ثبت این گواهی نداشتند. حتی اگر هم می‌خواستیم نمی‌توانستیم دخالتی کنیم. چون این یک سند رسمی بود و به ما ارسال شد.
هیلاری کَش یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت نام برده می‌گوید مدت زیادی در حال کار برای صدور گواهینامه مختص ناهنجاری‌های مرتبط با اعتیاد از جمله اینترنت و بازی‌های ویدیویی بوده‌است. وی مدعی است هنگامی که در کنفرانس سلامت روانی سخنرانی می‌کرده، متوجه شده برخی از مشاوران و متخصصین یادداشت‌هایی در شاخهٔ دیوانگی نوشته‌اند.
- الکترونیک کردن روند صدور گواهی مبدأ
مأموریت کرو دراگون دمو ۲ به این منظور است تا مراحل اعتبارسنجی را برای انجام عملیات پرواز فضایی انسانی بر روی سخت‌افزار اسپیس‌اکس به پایان برساند. در صورت موفقیت‌آمیز بودن پرواز آزمایشی، امکان صدور گواهینامه ارسال انسانی از فضاپیمای کرو دراگون و موشک فالکون ۹ اسپیس‌اکس را فراهم می‌آورد. این مأموریت شامل آزمایش قابلیت‌های کرو دراگون در مدار است.
صدور گواهی پایان تحصیل با ۷۲ واحد تحصیلی و با ۷ ترم مشروطی برای فرزند مدیر کل حراست سابق بانک ملی، صدور دانشنامه کارشناسی ارشد رشته حقوق پس از ۲ ماه اشتغال به تدریس برای مدیر کل وقت آموزش عالی سازمان بازرسی کل کشور، پذیرش برخی دیگر از مدیران ارشد و میانی دستگاه‌های دولتی بدون طی نمودن شرایط لازم به صورت قراردادهای خدمات آموزشی، تغییر نمره مردودین با دادن رشوه، صدور گواهی نامه‌های فاقد اعتبار و ده‌ها تخلف دیگر در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.