شکست ۲

معنی کلمه شکست ۲ در ویکی واژه

تغییر جهت انتشار موج هنگامی که از محیطی به محیط دیگر با سرعت انتشار متفاوت حرکت می‌کند.

جملاتی از کاربرد کلمه شکست ۲

در ۲ فوریه ۲۰۰۹ بارسا به مجموع ۵۰۰۰ گل زده در لا لیگا رسید. گل ۵۰۰۰ام بارسا را مسی در بازی مقابل ریسینگ سانتاندر که بانتیجه ۲–۱ به نفع بارسلونا تمام شد، به ثمر رساند. در ۱۸ دسامبر ۲۰۰۹ بارسا با شکست ۲–۱ استیودیانتس ششمین جام قهرمانی خود را در یک سال به دست آورد تا اولین و تنها باشگاه اسپانیایی تاریخ فوتبال لقب بگیرد که فاتح سه‌گانه و شش‌گانه شده‌است. همچنین بارسلونا با فتح ۳۱ کوپا دی ری و ۱۳ سوپر جام اسپانیا، رکورددار قهرمانی در این رقابت‌هاست.
او در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ او با قراردادی سه ساله به آوش پیوست. وی اولین بازی خود را مقابل بلننسس انجام داد، که در پایان تیمش با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. یامگا اولین گل خود را نیز مقابل ژیل ویسنته زد که با شکست ۲ بر ۱ آوش همراه بود. او مجموعاً برای آوش ۲۲ بازی انجام داد و ۱ گل برای به ثمر رساند.
اولین بازی وی برای کامران در سال ۲۰۰۵ اتفاق افتاد. نام او در لیست جام ملت‌های آفریقا ۲۰۰۸ بود؛ و برای کامرون در مرحله مقدماتی مقابل مصر بازی کرد که ۴–۲ شکست خوردند. همین‌طور سانگ نامش در لیست تیم ملی برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقا جنوبی بود و در شکست ۲ بر ۱ مقابل تیم ملی فوتبال دانمارک ۹۰ دقیقه به میدان رفت.
یامگا در ۳ سپتامبر ۲۰۱۸ به صورت قرضی به شاتورو که در لیگ ۲ فرانسه پیوست.اولین بازی خود را مقابل اورلئان انجام داد. که در نهایت با شکست ۲ بر ۰ شاتورو همراه بود. تک گل خود را برای این باشگاه مقابل آژاکسیو زد. او مجموعاً برای شاتورو ۲۲ بازی انجام داد و ۱ گل برای به ثمر رساند.
در ۷ ژوئیهٔ ۱۹۵۷ پله اولین بازی بین‌المللی خود را در مقابل آرژانتین انجام داد که با شکست ۲–۱ به پایان رسید. در آن بازی، او اولین گل ملی خود را برای برزیل در سن ۱۶ سال و ۹ ماهگی به ثمر رساند و همچنان جوان‌ترین گلزن تیم ملی برزیل است.
او به دلیل نتایج ضعیف محبوبیتی بین هواداران نداشت و به همین علت خیلی زود در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۰ بعد از شکست ۲ بر ۰ مقابل باشگاه فوتبال ناپولی از سمت خود استعفا داد.
در تاریخ ۲۶ ماه مه ۲۰۱۷، در سن ۱۶ سالگی، آمپادو پیش از دیدار مقدماتی جام جهانی با صربستان به اردوی تیم بزرگسالان ولز فراخوانده شد. او در ۱ نوامبر مجدداً برای بازی دوستانه مقابل فرانسه و پاناما فراخوانده شد و اولین بازی خود را در ۱۰ نوامبر در استاد د فرانس انجام داد و به عنوان جانشین ۶۳ دقیقه ای برای جو لدلی در شکست ۲–۰ مقابل فرانسوی‌ها قرار گرفت.
او اولین بازی در سری آ را ده روز پس از انتقال از منچستر سیتی انجام داد، و به‌طور کامل در تساوی ۱–۱ برابر هلاس ورونا به میدان رفت، و در دومین حضور در ۳۰ اوت، گل پیروزی بخش را در شکست ۲–۱ یوونتوس قهرمان در ورزشگاه المپیکو در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند. . در ۲۱ فوریه ۲۰۱۶، او اولین دابل خود برای رم را به ثبت رساند، با زدن اولین و آخرین گل در پیروزی ۵–۰ برابر پالرمو.
۱۷ اوت ۲۰۱۴، جکو پاس گل اولین گل فصل ۱۵–۲۰۱۴ منچستر سیتی را در شکست ۲–۰ نیوکسل یونایتد برای داوید سیلوا مهیا کرد. ۲۰ اوت، جکو قرارداد جدید ۴ ساله با باشگاه امضا کرد، به معنی ماندن در کنار منچستر سیتی تا ۲۰۱۸.