شتریان

شتریان

معنی کلمه شتریان در فرهنگستان زبان و ادب

{Camelidae} [زیست شناسی- علوم جانوری] تیره ای از راستۀ زوج سم سانان که جثه ای متوسط تا بزرگ دارند با گردن بلند و لاغر و سر کوچک و باریک؛ این جانوران پوزه دارند و لب بالایشان دارای یک شکاف است

معنی کلمه شتریان در دانشنامه عمومی

شتریان ( نام علمی: Camelinae ) نام یک زیرخانواده از تیره شتران است.

معنی کلمه شتریان در ویکی واژه

تیره‌ای از راستۀ زوج‏سم‏سانان که جثه‌ای متوسط تا بزرگ دارند با گردن بلند و لاغر و سر کوچک و باریک؛ این جانوران پوزه دارند و لب بالایشان دارای یک شکاف است.

جملاتی از کاربرد کلمه شتریان

تلفن‌های همراه در واقع همان وسیله‌هایی هستند که به سرعت در حال تبدیل شدن به پلتفرم هسته‌ای برای تکنولوژی‌هایی می‌باشند که مشتریان را در بسیاری از کانال‌ها به هم وصل می‌کند. هم مشتریان و هم فروشندگان امروزه به سرعت در حال استفاده از تلفن همراه در مسیر تجربه‌ها و تعاملات متفاوت فراوان هستند.
سفر یک مشتری ممکن است با جستجوی اطلاعات یک محصول از موبایل آغاز شده و سپس در امتداد سایت‌های اجتماعی یا ایمیل ادامه پیدا کند. بحث و تبادل نظرات پیرامون محصول نیز می‌تواند در فضای مجازی یا در محیط‌های اجتماعی و دوستانه صورت پذیرد. خرید نهایی در مغازه یا به صورت آنلاین انجام می‌شود. ارتباطات پس از خرید هم می‌تواند از طریق کانال‌های مختلف به سمت مشتریان هدایت گردد.
اما کارکنان این بخش شرکت در کره جنوبی اخراج نشده و به دیگر کسب‌وکارها و شعب ال‌جی منتقل می‌شوند همچنین خدمات پشتیبانی و ارتقاء نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند ال‌جی برای مشتریان ادامه خواهد داشت.
مصر از هجوم مشتریان تنگ گشته است هر چند جلوه مه کنعان پدید نیست
این شرکت طیف وسیعی از دستگاه‌ها و تجهیزات ارتباطاتی را به اپراتورها، شرکت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان عرضه می‌نمود و آن‌ها را قادر می‌ساخت، که خدمات صوتی، تصویری و دیتا را، برای مشتریان خود، فراهم سازند.
فروشگاه آرورا یک مشتری متن‌باز است، همچنین نیازی به چارچوب اختصاصی گوگل ندارد، خدمات بسیاری برای مشتریانی که توسط جامعه آرورا ارائه شده این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا سرویس‌هایی مانند جستجو، بارگیری، به روزرسانی برنامه‌ها و پارامترهای تغییر هویت دستگاه کاربر و… را ارائه می‌دهد.
آنجا که سری جز به سری نفروشند ای مشتریان صلای سربازی هان
راغب کالای من مشتریان بس ولی حنظل و صبرم دهد قیمت قند و شکر
در فروشگاه مگاسیس بیش از ۲۵۰۰ قلم کالای ایرانی به مشتریان ارایه می‌گردد.
تو مشتریان با بضاعت داری با مشتریان بی‌بضاعت چونی‌
الگوی استراتژی اجازه می‌دهد تا الگوریتم‌های متفاوت به‌طور مستقل از مشتریان استفاده‌کننده اجرا شوند. الگوی استراتژی یکی از الگوهای موجود در کتاب مشهور الگوهای طراحی است که توسط گاما و دیگران نوشته شده‌است و مفهوم استفاده از الگوهای طراحی برای توصیف نحوه طراحی انعطاف‌پذیر و قابل استفاده مجدد شی گرا در نرم‌افزار را محبوب ساخت.
می فروشد لب شیرین تو شکر، لیکن راه بر مشتریان بسته، رقیبان چو مگس
در اوت ۲۰۱۹ اوربندور را خریداری کرد، یک بازار جهانی که اقامت طولانی مدت را به مشتریان شرکت ارائه می‌دهد. شرایط این معامله فاش نشده‌است.
شد دست ودل مشتریان در پی یوسف گوهر چه درین سردی بازارنماید
شاه در هرکه دید ازان پریان نامدش رغبتی چو مشتریان