سیکس

معنی کلمه سیکس در ویکی واژه

six
شش

جملاتی از کاربرد کلمه سیکس

اسکوتوس‌گراهای قرن پانزدهم میلادی شامل دو پاپ، الکساندر پنجم و سیکستوس چهارم، گزیننده فریدریک سومِ اهل زاکسن و «انجلوس اهل چیواسو»[اب] می‌گردید. کار انجلیوس چیواسو در الهیات اسکوتیسم به حدی بدنام بود که در ملأ عام توسط مارتین لوتر سوزانده شد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به هیوستون راکتس، مینه‌سوتا تیمبرولوز، فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز، باشگاه بسکتبال زسکا مسکو، و نیویورک نیکس اشاره کرد.
آندره فیلیپه سیکساس دیاز در تیم‌های فوتبال سانتوس سابقهٔ حضور دارد.
از ایران حامد حدادی و ارسلان کاظمی در لیگ ان بی ای حضور داشته‌اند. حامد حدادی برای تیم ممفیس گریزلیز و ارسلان کاظمی برای تیم واشینگتن ویزاردز و هیوستون راکتس توپ زد. او همچنین قرار بود در تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز و آتلانتا هاوکس حضور پیدا کند ولی به دلیل عملکرد بهتر سایر بازیکنان از حضور در این تیم‌ها ناکام ماند.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به ساکرامنتو کینگز، گلدن استیت واریرز، یوتا جاز، فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز، و کلیولند کاوالیرز اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به اورلندو مجیک، ویرتوس رم، فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز، کلیولند کاوالیرز، و تورنتو رپترز اشاره کرد.
او کاپیتان سابق تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز بود اما در سال ۲۰۱۳ به تیم گلدن استیت واریرز پیوست.
امانوئل گازمی سانتیاگو (متولد ۲۶ نوامبر ۱۹۹۲)، معروف به آنوئل ای. ای، رپر و خواننده اهل پورتوریکو است. او پیشگام جنبش دام لاتین به حساب می‌آید و آهنگ‌های او اغلب در مورد جنایت و زندگی شهری در پورتوریکو صحبت می‌کند. موسیقی او غالباً شامل نمونه‌ها و تلفیق آهنگهایی است که در دوران جوانی اش محبوب بوده‌اند. وی به دلیل مشکلات حقوقی و اختلافات خود با رپرهای همکار پورتوریکو، کوسکلوئلا و ایوی کوئین و با رپ آمریکایی سیکس ناین، به عنوان چهره ای جنجالی در صحنه موسیقی لاتین دیده می‌شود.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به اورلندو مجیک، ایندیانا پیسرز، شیکاگو بولز، واشینگتن ویزاردز، میلواکی باکس، فینیکس سانز، و فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به هیوستون راکتس و فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز اشاره کرد.