سکسی

معنی کلمه سکسی در فرهنگ معین

(س ) [ فر - فا. ] (ص نسب . ) دارای جاذبه جنسی ، شهوت انگیز.

معنی کلمه سکسی در فرهنگ عمید

دارای جاذبۀ جنسی.

معنی کلمه سکسی در فرهنگ فارسی

( صفت ) دارای جاذبه جنسی .

معنی کلمه سکسی در ویکی واژه

دارای جاذبه جنسی، شهوت انگیز. سکسی ممکن است وام‌واژه‌ای از کلمه ایرانی سیک باشد و این اصطلاح علاوه بر شناسه قوم سیک در هندوستان، آلت تناسلی مردان محسوب می‌شود.

جملاتی از کاربرد کلمه سکسی

برای تقریباً چهار سال، آلسو مشغول به کار بر روی آلبوم دوم انگلیسی خود «الهام» بود و آن را در لندن و لس آنجلس ضبط کرد. تک‌آهنگ همیشه در ذهن منی توسط مورتن اسچوجلین نوشته شد و آلسو آن را خواند. این ویدئو در سال ۲۰۰۴ توسط مدیر شناخته شده جوزف کان کارگردانی شد و انتشار یافت. این آهنگ در آغاز سال ۲۰۰۵، تنها در پایتخت و شبکه‌های رادیویی پخش شد و به بهترین تازه‌های هفته تبدیل شد. با این حال، ویدئوی سکسی این آهنگ به رتبهٔ سنگین در بریتانیا پیدا کرد و از این آهنگ در برنامه باشگاه‌ها و دیسکوها و کلوب‌های لندن استفاده کردند، ولی این آهنگ در انگلستان لغو شد، هر چند نسخه‌های آن برای مدت کوتاهی در دسترس بود؛ و آلبوم 'الهام' منتشر نشده باقی‌مانده‌است.
«ضدقهرمان» ترانه‌ای پاپ راک و سینث-پاپ متأثر از راک دهه ۱۹۸۰ است. در اشعار آن سوئیفت از خود انتقاد می‌کند و خود را «مشکل» می‌نامد و نیز ناامنی، اضطراب و افسردگی خود را بیان می‌کند. در آن او یکی از کابوس‌های خود را توصیف می‌کند که در آن، عروس سوئیفت، سوئیفت را می‌کشد تا پول او را به ارث ببرد. اشعار همچنین حاوی اشاره ای به سریال کمدی آمریکایی ۳۰ راک در متن ترانه است: «بعضی وقت‌ها احساس می‌کنم همه بچه‌های سکسی هستند و من یک هیولا روی تپه هستم» است.
عکس او روی جلد مجلات متعددی مانند آلور، ماری کلر، وگ، گلامور و مجلات برزیلی مانند: کاپریش، مجله آئودی، دبلیو و ال چند مجله دیگر بوده‌است. باروس هفت بار در مجله ورزشی آمریکایی اسپورتس ایلاستریتد در شماره لباس شنا (۲۰۰۲، ۲۰۰۳، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸) ظاهر شد. باروس در سال ۲۰۰۶ در فهرست ۱۰۰ سکسی‌ترین زن جهان مجله اف‌اچ‌ام در رتبه ۹۶ قرار گرفت.
این عمل زمانی انجام می‌شود که زن سینه‌هایی بزرگ و گرد داشته باشد و به‌عنوان بخشی از اعمال سکسی در طی یک معاشقه صورت می‌گیرد و انجام سکس تنها به‌صورت نزدیکی پستانی تا انزال معمول نیست. چنانچه آلت مرد بلند باشد، در کنار لمس بدنهٔ آلت، سر آلت نیز در دهان زن قرار خواهد گرفت.
در این مقیاس کینزی یک گروهی را هم اضافه کرد به نام «ایکس» این گروه متعلق به افرادی بود که هیچ وابسته سکسی اجتماعی و کشش جنسی نداشتند. او ۱٫۵ درصد مردان را جزو گروه «ایکس» می‌دانست.
وی در فوریه ۲۰۱۰، روی جلد مجله ماکسیم ظاهر شد. او در این باره گفت: «هر تصویری که از من گرفته شد ... سکسی بود» و گفت به وی تصویر بهتری از اینکه «چه کسی هستم» داده‌است. باینس در آوریل ۲۰۱۱، پیرامون از دست دادن سگ پومرنیان خود در صفحه توییتر خود نوشت: «روز غمگینی است... فرشته کوچک هم‌اکنون در بهشت است. در آرامش بخواب، دوستت دارم.»
موزیک ویدئو این ترانه توسط ایموجن استروس، لوک اورلاندو و ترنس اوکانر کارگردانی شد و در تاریخ ۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۱ منتشر شد. موزیک ویدئو با شرکت کردن چارلی ایکس‌سی‌ایکس، کارولین پولاچک و کریستین اند د کوئینز در یک چت خیالی تلویزیونی بهشتی به میزبانی بنیتو اسکینر قبل از اینکه ترانه را بر روی صحنه اجرا کنند شروع می‌شود. این موزیک ویدئو سکسیست، برنامه‌های گفتگوی شبانه‌ای که شب‌های آخر شب را به نمایش می‌گذارند را تقلید می‌کند.
در سال ۲۰۱۸ او برندهٔ جایزه ای‌وی‌ان بهترین فیلم سکسی گروه لزبین به همراه ملیسا مور و آدریا رای شد.
از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته است، می‌توان به شمش‌سازان، ع چون عشق، موج جرم و جنایت، تنها عشق، سکسیفای، تشخیص، رنگ‌های خوشبختی، هنرمندان، کمیسر آلکس، پدر متیو، پزشکان، دوران افتخار، خانه کشیش و آدم‌کشی اشاره نمود.
از فیلم‌هایی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است، می‌توان به قواعد بازی، خودِ زندگی، مایکا، خراش، در خوشی و سختی، رنگ‌های خوشبختی، در خیابان سپولنی، مجرد، ع چون عشق، ۳۹ و نیم، سکسیفای و صد سال خاندان وینیخ اشاره نمود.