ریپورت

معنی کلمه ریپورت در ویکی واژه

گزارش؛ در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، ریپورت معمولا یک پُست یا یک پروفایل که هرزنامه تولید می‌کند یا باعث مزاحمت برای دیگران می‌شود، هست. ریپورت ممکن است از دو بخش رِی - پورت تشکیل شده باشد.

جملاتی از کاربرد کلمه ریپورت

الیزابت کر از هالیوود ریپورتر نوشت: «یکی دیگر از زیر ژانرهای انتقام‌جویی دخترانه، اما خوب».
او از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۹ به عنوان سردبیر ارشد متخصص در مسائل امنیت ملی برای یواس نیوز اند ورلد ریپورت کار کرد. در سال ۱۹۸۸، اثر «جنگجویان مخفی: درون عملیات‌های پنهان نظامی» دوران رونالد ریگان را منتشر کرد، که بازنگری بسیار انتقادآمیزی از تلاش‌های دوره رونالد ریگان برای تقویت قابلیت‌های دفاعی ایالات متحده می‌باشد. نیویورک تایمز در بررسی این کتاب نوشت: «در بین یادداشت‌های زیبای کتاب خوب آقای امرسون داستان‌های کوتاه بخوبی نقل شده‌ای وجود دارد». او در سال ۱۹۹۰، نویسنده مشترک «سقوط پرواز شماره ۱۰۳ پان‌آمریکن: در تحقیقات لاکربی»، که روی تئوری اصلی که ایران در پشت انفجار هواپیمای پان امریکن پرواز ۱۰۳ قرار داشته‌است، بحث می‌کند.
شرکت هواپیمایی یو اس ایرویز، شرکت لوازم موسیقی فندر، فریپورت-مکموران، گوددی، سینماهای هارکینز و آن سمیکانداکتر در این ایالت مستقر است.
نظرسنجی انجام شده در ژوئن ۲۰۱۳ نشان داد که برنامه پنهان گردآوری داده آژانس امنیت ملی، مردم آمریکا را دو پاره کرده است. شرکت راسموسن ریپورتز دریافت که ۵۹٪ آمریکایی‌ها مخالف این کار هستند. گالوپ این درصد را ۵۳٪ و مرکز تحقیقات پیو اعلام کرد که ۵۶٪ آمریکایی‌ها موافق گردآوری داده آژانس امنیت ملی هستند.
دعوت از زرتشتیان برای گرویدن به آئین بهائی، نقطه آغاز اختلاف ارباب کیخسرو با بهائیان و اردشیر ریپورتر بود. دامنه این اختلاف به جامعه زرتشتیان و ارباب جمشید جمشیدیان نیز رسید. این اختلافات در مقطعی از زمان حتی باعث تهدید ارباب کیخسرو شد.
همچنین او از سال ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۴ میلادی عضو گروه وذر ریپورت بوده است.
از تیمبرلیک به عنوان رئیس جمهور پاپ و شاهزاده پاپ توسط خبرنگارهای معاصر یاد شده است. در مقاله 2013 هالیوود ریپورتر، سردبیر اسکات فینبرگ اظهار داشت که تیمبرلیک: به عنوان یکی از بزرگترین اجراکننده ها در سراسر تاریخ اجراها و نمایش ها است.
الکس فرگوسن همچنین از دید اکثر علاقه‌مندان و کارشناسان فوتبال و بسیاری از سایت‌ها و مجله‌های معتبر فوتبالی به عنوان برترین سرمربی تاریخ فوتبال انتخاب شده‌است؛ بهترین سرمربی تاریخ به انتخاب فدراسیون رسمی فوتبال (فیفا)، بهترین سرمربی تاریخ به انتخاب ورلدساکر بهترین سرمربی تاریخ به انتخاب مجله چهار چهار دو، بهترین سرمربی تاریخ به انتخاب ای‌اس‌پی‌ان، بهترین سرمربی تاریخ به انتخاب بی‌بی‌سی اسپورت، بهترین سرمربی تاریخ به انتخاب مجله‌های مارکا، گاردیَن، بلیچر ریپورت، و دومین سرمربی تاریخ به انتخاب فرانس فوتبال.
در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۷، لستر اعلام کرد که بخاطر بد رفتاری با کارمندان شش ماه مرخصی می‌گیرید. طبق گزارش هالیوود ریپورتر و واشینگتن پست، لستر قبلاً رفتار سوءجنسی با کارمندانش داشته‌است. در ۸ ژوئن ۲۰۱۸، اعلام شد که لستر انیمیشن دیزنی و پیکسار را در پایان سال ترک می‌کند، اما تا آن زمان نقش مشاور را به عهده می‌گیرد. پیت داکتر در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۸ به عنوان جانشین لستر به عنوان مدیر ارشد خلاقیت پیکسار اعلام شد.
او از سیتی کالج نیویورک در سال ۱۹۴۰ میلادی فارغ‌التحصیل شد و دستیار متصدی فیلم در موزه هنر مدرن مشغول به کار شد. او از سال ۱۹۴۱ تا ۱۹۴۵ میلادی با درجهٔ ستوان در ارتش خدمت کرد. وی مقالات بسیاری در هالیوود ریپورتر (۱۹۷۳ — ۱۹۸۶) منتشر کرد. نایت نویسنده و مجری مجموعهٔ تلویزیونی «سکس در سینما» برای شبکه کابلی تلویزیون پلی‌بوی و در سال ۱۹۷۴ میلادی، عضو هیئت داوران بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین بوده است.