رگ کردن

معنی کلمه رگ کردن در فرهنگ معین

( ~. کَ دَ ) (مص ل . ) (عا. ) جاری شدن شیر از پستان .

معنی کلمه رگ کردن در فرهنگ فارسی

( مصدر ) جاری شدن شیر از پستان . ۲ - تحریک شدن بهیجان آمدن .

معنی کلمه رگ کردن در ویکی واژه

(عا.)
جاری شدن شیر از پستان.

جملاتی از کاربرد کلمه رگ کردن

آرزوی مرگ کردن تنها دلیل انجام خودکشی نیست. ممکن است یکی از انگیزه‌ها این باشد که فرد بخواهد با کشتن خود از دیگرانی که به وی آسیب زده و او را مورد اذیت قرار داده‌اند، انتقام بگیرد.[نیازمند منبع] همچنین ممکن است فرد برای پایان دادن به زجر جسمی که می‌کشد، بخواهد خود را نابود کند؛ همچون زمانی که بیماران لاعلاج برای پایان دادن به سختی و رنج ناشی از بیماری درخواست کمک برای خودکشی می‌کنند.
بزرگ شدن کلیتوریس ممکن است به شکل موقت از راه استفاده از پمپ کلیتورال حاصل گردد، یا ممکن می‌باشد که به‌طور همیشه از راه اعمال یا تزریق تستوسترون کسب شود. بزرگ کردن آلت تناسلی یک کلمه برای تکنیک‌های گوناگونی می‌باشد که برای افزایش اندازه آلت تناسلی استفاده می‌گردد، گرچه ایمنی و کارایی این تکنیک‌ها مورد بحث است.
نوشته‌اند هنگامیکه بجهان پا گذاشت دست‌های او پر از خون بود. چون شاه عباس آگاه شد گفت اگراین پسر به شاهی برسد خون‌های بسیار خواهد ریخت. به همین سبب بود که بدستور شاه او را در مشکوی بزرگ کردند و به او تریاک می‌خوراندند تا سست رأی و ناتوان بار آید.
وی پیش تر نیز دربارهٔ چهارشنبه سوری این چنین اعلام نظر کرده بود: «چهارشنبه‌سوری به صورت کنونی در شأن ملت ایران نیست» و نیز «دشمنان می‌خواهند با پراهمیت جلوه دادن نمادهای ملی نسبت به جلوه‌های دینی، دین را در جامعه کم‌رنگ کنند، آن‌ها با بزرگ کردن چهارشنبه‌سوری، نوروز و نظایر این‌ها می‌خواهند به این هدف نایل شوند».
با کلیک و درگ کردن بر روی خط‌چین امکان سوئیچ‌کردن بین این دو حالت میسر شده است. همچنین با راست کلیک کردن روی خط‌چین، از منوی باز‌شده به این دو حالت دسترسی دارید.
باشد ارباب رعونت را ز بی مغزی غرور شد تهی گشتن رگ کردن به تسبیح بلور
الکساندر از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ با ویوید انترتینمنت قرارداد داشت. پس از سالها بازی الکساندر، تنها در فیلم‌های دختر-دختر، سرانجام او در سال ۲۰۰۵ شروع به بازی در فیلم‌های پسر-دختر کرد، ازجمله بازی با روکو سیفردی در فیلم‌های لِکسی و مونیک عشق روکو. او در دسامبر سال ۲۰۱۰ عمل بزرگ کردن سینه‌های خود را انجام داد.