سرگرم کننده

معنی کلمه سرگرم کننده در دانشنامه عمومی

سرگرم کننده (فیلم). سرگرم کننده ( به هندی: Majaal ) یا مجال فیلمی محصول سال ۱۹۸۷ و به کارگردانی کی. باپایا است. در این فیلم بازیگرانی همچون جیتندرا، جایا پرادا، سری دوی، آسرانی، پریم چوپرا، قادرخان، راضا مراد، آنجانا ممتاز ایفای نقش کرده اند.

معنی کلمه سرگرم کننده در ویکی واژه

divertente

جملاتی از کاربرد کلمه سرگرم کننده

رمانس، جهان با شکوه شوالیه گری را به نمایش می‌گذارد و بیشتر قصه‌های خیالی است که جنبه سرگرم کننده دارد و به قهرمان‌های اصیل زاده‌ای اختصاص می‌یابد که از واقعیت‌های زندگی روزمره به دور بوده‌اند و به ماجراهای عاشقانه اغراق آمیز دلبسته و در راه رسیدن به محبوب، به اعمال جسورانه دست می‌زدند و با جادوگران و شخصیت‌های شریر می‌جنگیدند.
ورزش بدنی: شنا یک راه سرگرم کننده و موثر برای فعال نگه داشتن کودکان در طول سال و بهبود استقامت، قدرت، انعطاف پذیری و تعادل است
فصل سوم چگونه با مادرتان آشنا شدم با بازخوردهای مثبتی روبه رو شد. میشل زورمسکی از آی‌جی‌ان به این فصل یک بررسی مثبت داد و گفت که "فصل سرگرم کننده و هوشمندانه بود، یک جریان خوب و ثابت از دو فصل اول".
فصل ۴ نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و اغلب به عنوان بهترین فصل سریال در نظر گرفته می شود. میشل زورومسکی از آی‌جی‌ان به فصل ۴ امتیاز کلی ۸.۵ از ۱۰ داد میشل اظهار داشت: "به نظر می‌رسید که این فصل چهارم در تعقیب و گریز برای مادر عنوانی موفق عمل کرد. در حالی که تد مشغول قرار ملاقات با استلا بود، گروه در بسیاری از ایپزود‌های مستقل قرار گرفتند. به اندازه اپیزودهای اختصاص داده شده به زندگی عاشقانه تد سرگرم کننده بودند، بعدها گفت: "یک قسمت ستاره ای رابین-مارشال، با عنوان "مینسوتای کوچک"، روشن می‌کند که این دو به اندازه کافی با هم وقت ندارند. با رابین دلتنگ و بیکار (و در معرض خطر اخراج)، این جفت بهترین مرجع فصل رابین اسپارکلز را نشان داد."