اجرا کردن

معنی کلمه اجرا کردن در فرهنگ فارسی

( مصدر ) روان گردانیدن بکار انداختن بکار بستن بجریان انداختن .

معنی کلمه اجرا کردن در ویکی واژه

eseguire

جملاتی از کاربرد کلمه اجرا کردن

ریمیکس این ترانه به همراه بریتنی اسپیرز منتشر شد. همچنین ریانا و اسپیرز این ترانه را در مراسم جوایز بیلبورد ۲۰۱۱ اجرا کردند.
آرتوش به همراه همسرش لولا، خوانندهٔ متولد تفلیس گرجستان آثار دوصدایی متعددی را با یکدیگر اجرا کردند. شناخته‌شده‌ترین ترانهٔ وی به فارسی با عنوان نفرین در ۱۳۴۳ به اجرا درآمد که این ترانه در ایران به «سنگ قبر آرزو» و «آسمان چشم او» معروف است.
گروه برندهٔ شش جایزه گرمی و پنج جایزه موسیقی آمریکا شده‌است. سال ۱۹۹۸ ایگلز به تالار مشاهیر راک اند رول راه یافت و در مراسم تمام اعضای گروه دو آهنگ سخت نگیر و هتل کالیفرنیا (معروف‌ترین آهنگشان) را به همراه هم اجرا کردند. در سال ۲۰۱۶ ایگلز آخرین اجرای خود را انجام داد.
ساختار کنترل، دارای دستور خاصی در اسمالتک ناست. در عوض اسمالتک آن را با فرستادن پیغام به شی انجام می‌دهد. برای مثال شرط اجرا در صورتی که درست بود با فرستادن پیغام به شی بولی آن را انجام می‌دهد. سپس آن را به عنوان یک آرگومان بلاکی از کد شروع به اجرا کردن می‌کند اگر و تنها اگر دریافت شی بولی درست باشد.
در طول تور کنسرت سیارهٔ اکسو ۴ – الیشن، چانیول و سهون قطعهٔ «ما جوانیم» را در کنسرت‌های سئول و ماکائو اجرا کردند. این ترانه در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸، به‌صورت دیجیتال از طریق اس‌ام استیشن × ۰ منتشر شد.
سخن گفت برابر اتفاق است به غیبت ماجرا کردن نفاقست
در ۲۴ ژوئن ۲۰۱۰ و در آستانهٔ اولین سالروز مرگ مایکل جکسون، تئاتر تریلر لایو این آهنگ را در لندن اجرا کرد. کسانی که این آهنگ را اجرا کردند، همان ۶ نوجوانی بودند که چند روز قبل این آهنگ را به عنوان تک‌آهنگ و با نام «اسپیچ‌لس – بزرگداشتی برای مایکل جکسون» منتشر کردند.
۱۳۲۰- با درگذشت حسین خان اسماعیل زاده، دو شاگردش، ادیب خوانساری و حسین قوامی به یاد او برنامه اجرا کردند.
سوئیفت و شیرن برای نخستین‌بار «پایان بازی» را در طول فستیوال جینگل بال به میزبانی رادیو آی‌هارت در ۲ دسامبر ۲۰۱۷ اجرا کردند. نسخه تک‌خوان این ترانه در فهرست اجراهای پابرجای تور استادیومی اعتبار (۲۰۱۸) سوئیفت قرار گرفت.
سیمون رتل رهبری این ارکستر را به عهده داشت و تکخوانان آن عبارت بودند از روث زیساک، آنجلیکا کرچسلاگر، وینسون کول و توماس کواستوف. همه هنرمندان و ارکستر این قطعه را افتخاری و بدون خرج اجرا کردند.
در این مرحله هنرجویان آهنگ‌های مهستی را اجرا کردند.
چو عقل و نفس بدیدند در بدایتِ کار که حال چیست سبک ترکِ ماجرا کردند