اوپن
معنی کلمه اوپن در فرهنگ معین

اوپن

معنی کلمه اوپن در فرهنگ معین

(اُ پِ ) [ انگ . ] (ص . ) باز: آشپزخانة اوپن .

معنی کلمه اوپن در دانشنامه عمومی

شهر اوپن ( به فرانسوی: Eupen ) در شهرستان ورویه در استان لیئژ در منطقه فدرال والوون در کشور بلژیک واقع شده است.
معنی کلمه اوپن در دانشنامه عمومی
معنی کلمه اوپن در ویکی واژه

معنی کلمه اوپن در ویکی واژه

باز: آشپزخانة اوپن.

جملاتی از کاربرد کلمه اوپن

واورینکا در این سال به قهرمانی در رقابت‌های اوپن استرالیا دست یافت.
این اتحادیه سه ژورنال پزشکی با نام‌های «اپی‌لپسیا»، «اپی‌لپسیا اوپن» و «اختلالات صرعی» را منتشر می‌کند.
مگس‌های سیاه برای رقابت نخل طلای هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد، جایی که نخستین نمایش جهانی خود را در ۱۸ مه ۲۰۲۲ داشت. این فیلم قرار بود توسط اوپن رود فیلمز در ایالات متحده اکران شود.
کتاب تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها اوپنهایم. این کتاب به کمک پروفسور حمید نواب نوشته شده‌است
آلن ویک ۲ نقدهای «عموماً مطلوب» را از منتقدان دریافت کرد، در حالی که طبق بازبینی جمعی وبگاه متاکریتیک نسخه ایکس‌باکس سری اکس «تحسین جهانی» را دریافت کرد. در وبگاه بازبینی جمعی اوپن‌کریتیک، بازی ۹۱٪ توصیه منتقدان را دریافت کرد.
برنامه‌های مختلف زیادی وجود دارند که عملکردهای مشابه اوپن اس اس اچ را انجام می‌دهند، برخی با رابط‌های کاربری بسیار متفاوت. برای مثال پوتی از یک رابط کاربری گرافیکی در اس‌اس‌اچ-ایجنت پوتی همراه خود استفاده می‌کند.
این فیلم در تابستان ۲۰۱۱ فیلمبرداری شد ولی عرضه سینمایی آن توسط توزیع‌کننده عوض شد. دراصل دارک کسل انترتینمنت با قصد عرضه فیلم از طریق شرکت وارنر برادرز، حق عرضه در آمریکا را کسب کرد. وقتی جوئل سیلور دفترش را به یونیورسال منتقل کرد، بر دارک کسل و این فیلم مسلط شد. یونیورسال برنامه ریخت تا فیلم را در ۲۹ اوت ۲۰۱۴ منتشر کند ولی استودیو آن را از برنامه خارج کرد. حق توزیع فیلم از دارک کسل به اوپن رود فیلمز منتقل شد و آن را در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۵ منتشر کرد.
این مرکز که در ابتدا به عنوان سالن ورزشی سرپوشیده بین‌المللی پنانگ نامگذاری شده بود (پی آی اس اِی)، در آغاز فعالیتش دارای یک سالن سرپوشیده و یک مرکز شنا بود. از زمان تکمیل پی آی اس اِی در سال ۲۰۰۰، میزبان رخدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی از جمله بازی‌های سوکما ۲۰۰۰، بازی‌های حنوب شرقی آسیا ۲۰۰۱ و مسابقات قهرمانی جهانی اوپن اسکواش زنان ۲۰۱۳، بوده‌است.
این موزه در ۱۹۶۹ توسط فرانک اوپنهایمر فیزیک‌دان اهل ایالات متحده تأسیس گردید.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال استاندارد لیژ، باشگاه فوتبال اوپن، و باشگاه ورزشی بووران اشاره کرد.