اسپانسر

معنی کلمه اسپانسر در فرهنگ معین

(اِ س ِ ) [ انگ . ] (ص فا. ) سرمایه گذار، متعهد و ضامن ، برپا کننده ، بانی ، حمایت - کنندة مالی در کارهای فرهنگی و هنری و ورزشی و...

معنی کلمه اسپانسر در ویکی واژه

سرمایه گذار، متعهد و ضامن، برپا کننده، بانی، حمایت - کنندة مالی در کارهای فرهنگی و هنری و ورزشی و...

جملاتی از کاربرد کلمه اسپانسر

«لیگ فوتبال بانوان هیچ پوشش رسانه ای ندارد و این مسیله باعث می‌شود که تیم‌ها از نظر اسپانسرینگ به مشکل بخورند.»
پیست موتور نقش جهان مسئولیت تصدی استادیوم‌ها اداره ورزش و جوانان استان است. فولاد ماهان سپاهان یکی از اسپانسرهای ورزشی استان بوده‌است.
از دهه ۵۰ میلادی آدیداس فعالیت خود را در زمینه فوتبال به‌طور گسترده‌ای افزایش داده‌است. به برخی از تولیدات آدیداس در زمینه فوتبال می‌توان به توپ‌های فوتبال، کفش‌های ورزشی، دستکش دروازه‌بانی و لباس‌های تیم‌ها اشاره کرد. همچنین آدیداس از جام جهانی ۱۹۷۰ به بعد اسپانسر و تولیدکننده تمام توپ‌های ادوار جام جهانی تا کنون بوده‌است.
سهام شرکت آل نیپون، در بازارهای بورس توکیو و بورس لندن معامله می‌شود. این شرکت از سال ۱۹۹۹ یکی از اعضای اتحاد استار الاینس به‌شمار می‌آید. آل نیپون ایرویز هم‌اکنون اسپانسر رسمی فدراسیون فوتبال ژاپن و نیز تیم ملی فوتبال ژاپن می‌باشد.
اسپانسر پست در وب سایت‌های اجتماعی مانند توییتر، ردیت و اینستاگرام با پرداخت هزینه‌ای انجام می‌شود.
«کردستان برخلاف اصفهان، شرکت و باشگاه یا کارخانه‌های بزرگی ندارد که بتوانند اسپانسر تیم‌های ورزشی شوند، اما مردمی دارد که در کنار هم هستند و همدیگر را حمایت می‌کنند.»
در سال‌های اخیر فوتسال در هرات رشد چشم‌گیری داشته‌است که دلیل اصلی آن ورود اسپانسرهای قوی به این رشتهٔ ورزشی بوده‌است.
در سال ۱۸۹۱ فیبی هیرست اعطای بسیاری به برکلی کرد. ایجاد برنامه‌های جدید، ساختن ساختمان‌های جدید و اسپانسری از جمله کارهای فیبی هیرست برای برکلی بود. علاوه بر آن، فیبی هیرست اولین زن عضو شورای دانشگاه بود، که از سال ۱۸۹۷ تا لحظه مرگش به خدمت پرداخت. در سال ۱۹۰۵ زمینی جدید نزدیک شهر ساکرامنتو خریداری شد و نهایتاً دانشگاه دیویس به وجود آمد. در دههٔ ۱۹۲۰ تعداد ساختمان‌ها به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت. از میان آن بناها، جان گولن هوارد، معمار نامدار آمریکایی، دوازده بنا مرتبط با دانشگاه را معماری کرد.
برای ساخت ورزشگاه ۳۹۰ میلیون پوند هزینه گردید که باشگاه آرسنال میزانی از آن را با وام ۳۶۰ میلیون پوندی تأمین کرد. اما برای تهیه باقی هزینه‌ها مدیریت هوشمند به کمک آرسنال آمد. آن‌ها در بخشی از مازاد زمین‌های ۴۰ هزار متر مربعی که برای انتقال کارخانه خریداری کرده بودند ساخت و ساز انجام دادند و با فروش آن‌ها تأمین بخش دیگری از بودجه را کردند همچنین محوطه به جای مانده از تخریب هایبری هم با ساخت ۲۰۰۰ دستگاه آپارتمان درآمدزایی خواهد کرد به دنبال راه‌های کسب بودجه قراردادهایی با اسپانسرهایی نظیر هواپیمایی امارات و نایک نیز به امضا رسید.
از آنجایی که معامله شرکت‌های آمریکایی با افراد حقیقی و حقوقی ایرانی ممنوع است، اینستاگرام در حالت معمول امکان درخواست انتشار محتوای تبلیغاتی اسپانسر اینستاگرام را به کاربران ایرانی نمی‌دهد.