آن یک
معنی کلمه آن یک در فرهنگ اسم ها

آن یک

معنی کلمه آن یک در فرهنگ اسم ها

اسم: آنیک (پسر) (ترکی) (تلفظ: anik) (فارسی: آنیک) (انگلیسی: anik)
معنی: صریح و روشن

معنی کلمه آن یک در دانشنامه عمومی

انیک روستایی در دهستان قهستان بخش قهستان شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی ایران است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۰ جمعیت این روستا ۴۷۷ نفر ( در ۱۳۴ خانوار ) بوده است.
انیک (شهر). latitudeانیک ( شهر ) longitudeانیک ( شهر )
انیک ( به انگلیسی: Alnwick ) ( i /ˈænɪk/ ) یک شهرک در بریتانیا است که در نورث آمبرلند واقع شده است.
انیک ۷٬۹۵۰ نفر جمعیت دارد.

معنی کلمه آن یک در ویکی واژه

آن‌یک
دیگری. آن یک جواب داد چه دانیم ما که چیست/ پیداست آنقدر که متاعی گران بهاست. «پروین‌اعتصامی»

جملاتی از کاربرد کلمه آن یک

احمد بَناکَتی یا احمد فناکتی؛ ۱ ژانویهٔ ۱۲۰۰ – ۱۰ آوریل ۱۲۸۲) یکی از پارسی‌زبانی مسلمان در دوره قراختاییان بود که در سمت وزیر اقتصاد به قوبلای خان و دودمان یوآن خدمت می‌کرد. وی به عنوان وزیر ارشد قوبلای خان که سیستم مالی مغولان را با موفقیت‌آمیز به وجود آورد، شناخته می‌شود. وی به دلیل فساد وی در تاریخ سلسله یوآن یک «وزیر شرور» قلمداد می‌شد.
در آن یک دم خرابیها نماید که شرح آن بگفتن در نیاید
شیخ احمد پس از خواندن دروس ابتدائی وارد حوزه علمیه ساوه که به مدیریت شیخ محمدحسین شریعتمدار ساوه‌ای اداره می‌شد گردیده و دو سال از کلاس وی و ابوالقاسم نحوی قمی استفاده نموده سپس به قم عزیمت کرده و مدت شش سال در حوزه علمیه قم به تکمیل دروس نهائی و سطح پرداخته و پس از پایان آن یک سالی نزد بروجردی و خمینی مشغول درس است.
آن یکی بد علاج صرع تمام وان دگر خود دوای دیده به نام
بعضی منابع به یک ورژن بازی زنده اشاره می‌کنند که در سال ۲۰۰۶ در کالیفرنیا به نام «تکه نارنجی» پدیدار شد. هر چند طراح آن یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو بود که وقتی دید دوستش در حال انجام بازی ویدئویی فرار از اتاق است به فکر ساختن ورژن واقعی آن افتاد و اولین اتاق فرار شهر سیلیکون‌ولی را در سال ۲۰۰۷ طراحی کرد. این اتاق‌های فرار به صورت موقتی در مکان‌های تفریحی پدیدار می‌شدند و نوع بازی اینگونه بود که طراحان اشیا و راهنمایی‌های لازم را در گوشه و کنار پنهان می‌کردند و بازیکنان با پیدا کردن آنها باید از آن محیط خارج می‌شدند، که مخاطبان زیادی نیز داشت و بلیت‌های آنها به سرعت فروخته می‌شد.
در ۱ سپتامبر ۱۹۸۶ مؤسسه فناوری دلفت به‌طور رسمی نام خود را به دانشگاه فناوری دلفت تغییر داد و کیفیت آموزش و تحقیقات ارایه‌شده توسط مؤسسه را مورد تأکید قرار داد. در دوره توسعه بیشتر، مؤسسه فناوری برتر دلفت در سال ۱۹۸۷ تأسیس شد که در آن یک آموزش تخصصی حرفه‌ای در مدیریت برای افرادی که در شرکت‌های وابسته به فناوری کار می‌کردند، ارائه شد. در ۱ سپتامبر ۱۹۹۷، ۱۳ دانشکده فنی و اجتماعی این کشور تأسیس شد.
آن یکی جوید سیور قالی زنو آید آن از بهر اسب این بهر جو
آن یکی پرسید از پرخواره ای حرفتی داری و یا بیکاره ای
اتحادیه در سال ۱۸۸۲ میلادی توسط آرتور هیگیت مکمردو با هدف حفظ تجارت هنری و اصالت صنعتگران پشت آن تأسیس شد.[نیازمند منبع] اعضاء یکی از اولین گروه‌های جنبش هنر و صنایع دستی بودند که هدف آن یکسان‌سازی هنرها بود. تقریباً ۲۰ نفر با این اتحادیه در ارتباط بودند، اما تنها اعضای آن آرتور هیگیت مکمردو، هربرت هورن و سلوین ایمیج بودند.
همه را یک ببین اگرچه به تن این یکی مرد گشت و آن یک زن
این داستانی است درباره‌ی روابط انسانی که در مرکز آن یک مرد قرار دارد. این مرد فراموشی گرفته. دلیل فراموشی او یک تصادف است. از این به بعد او باید دنیای دیگری را تجربه کند.
سبک قرآن یکسان و پیوسته نیست و به نظر نمی‌رسد در همهٔ بخش‌ها به شیوه‌ای نظام‌مند با موضوع موردنظرش برخورد می‌کند. اسلام‌شناسان معمولاً عدم ارتباط میان بخش‌های قرآن با یکدیگر را دلیل این مسئله دانسته‌اند. اغلب مفسّران مسلمان به این مسئله را برّرسی نکرده اما گاه تلاش کرده‌اند با ارائهٔ دلایلی چون طولانی‌بودن دورهٔ وحی قرآن، آن را توجیه کنند. برخی مثل فخرالدین رازی نیز قرآن را دارای انسجام یافته‌اند.
آن یکی افسار خر از سر کشید بر سر خود کرد و چو خر می دوید
آن یکی شخصی ترا باشد پدر در حق شخصی دگر باشد پسر
آن یکی گنج کز جهان بیش است در دل و جانِ خود دفین دارم
آن یکی عاشق به پیش یار خود می‌شمرد از خدمت و از کار خود
این شهرک در ۲۵ کیلومتری شهر گالوی جای دارد. از جاهای دیدنی و گردشگری آن یک دژ ساخته شده در دوران سده‌های میانه است. این شهرک بیشتر به لطف سرود کشتزارهای اتن‌رای شناخته شده است.
استراتژی تیغ صورت و تیغه‌ها، یک مدل کسب‌وکار است که در آن یک کالا به قیمت پایین (یا در بعضی موارد به رایگان) داده می‌شود تا فروش مکمل‌ها و ملحقات آن (مثل پرینتر جوهری و کارتریج جوهر آن، تلفن همراه و قراردادهای مخابراتی آن) یا برنامه‌ها (مثل کنسول‌های بازی و بازی‌های آن) افزایش یابد. لازم به یادآوری است که این روش متمایز از روش بازاریابی رایگان است که در آن مکمل و ملحقات یا سرویس‌های مکمل وجود ندارد.
نشان آن یک پیکان رو به بالا است که در مرکز با گوآ قرار دارد.
آن یکی را کف چو بر پایش بسود گفت شکل پیل دیدم چون عمود