بازدیدکننده

بازدیدکننده

معنی کلمه بازدیدکننده در فرهنگستان زبان و ادب

{visitor} [گردشگری و جهانگردی] فردی که محل زندگی خود را به قصد دیدار از مکانی دیگر به مدت کمتر از یک سال ترک می کند

معنی کلمه بازدیدکننده در دانشنامه عمومی

بازدیدکننده ( به انگلیسی: The Visitor ) نام فیلمی محصول سال ۲۰۰۷ در ژانر سینمای درام به کارگردانی توماس مک کارتی است.

معنی کلمه بازدیدکننده در ویکی واژه

فردی که محل زندگی خود را به قصد دیدار از مکانی دیگر به مدت کمتر از یک سال ترک می‌کند.

جملاتی از کاربرد کلمه بازدیدکننده

در پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده دنالی بیش از ۱۰ هزار یخ رود واقع است که هر کدام جلوه خود را دارد. همچنین در پارک و منطقه حفاظت شده ملی دریاچه کلارک ده‌ها هزار دودکش آتشفشانی تماشایی وجود دارد که در اثر تقابل آب و مواد مذاب تبدیل به چشمه‌های جوشان آب گرم شده‌اند که سالانه هزاران بازدیدکننده دارند.
این گورستان سالی چهار میلیون بازدیدکننده دارد. یادبود جان اف کندی با نام شعله جاودانی جان اف کندی نیز در این مکان قرار دارد.
در کشور هلند آسیاب‌های بادی قدیمی، سالانه تعداد زیادی بازدیدکننده دارند.
حفره‌ای عمیق است که در شهرستان لعل و سرجنگل قرار دارد و سالانه تعداد زیادی بازدیدکننده دارد.
نمای بنا و تزیینات و همچنین رنگ کاشی‌ها، هماهنگی فراوانی با آرامگاه عطار، که در کنار آن است، دارد؛ به گونه‌ای که شاید بازدیدکننده در نگاه نخست گمان کند که این بناها بخشی از هم هستند.
در سال ۲۰۱۳ میلادی با ۱۸ میلیون توریست یونان هشتمین کشور پر بازدیدکننده در اتحادیه اروپا بود.
آمستردام یکی‌از هدف‌های گردشگری در اروپا با حدود چهار میلیون بازدیدکننده در سال است. بخش مرکزی آمستردام بافت فشرده و قدیمی خود را حفظ کرده و مثل یک موزه است.
قبل از رفتن به دانشگاه شیکاگو، او به مدت ۹ سال فلسفهٔ سیاسی را در دانشکده تحصیلات تکمیلی امور عمومی و بین‌الملل در دانشگاه پیتسبورگ تدریس کرد و قبل از آن در چندین مؤسسه از جمله مؤسسه پلی‌تکنیک ورسستر و دانشگاه میامی به تدریس فلسفه پرداخت. در طول ترم تابستان ۱۹۹۵ یانگ استاد فلسفه در دانشگاه یوهان ولفگانگ گوته در فرانکفورت آلمان بود. یانگ در چندین دانشگاه و مؤسسه در سرتاسر جهان، از جمله مؤسسه مطالعات پیشرفته در پرینستون، نیوجرسی، مؤسسه علوم انسانی در وین، دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه کانتربری در نیوزیلند و علوم انسانی، بورسیه‌های بازدیدکننده برگزار کرد.
در ۱۴ آوریل ۲۰۱۰ امینم از راه توییتر وعده آلبوم جدیدش را به هواداران خود داد. هفتمین آلبوم استودیویی امینم به نام ریکاوری[و ۲۵] در تاریخ ۲۱ ژوئن منتشر گشت. این آلبوم با فروش ۷۴۱ هزار نسخه در هفته نخست پخش در ایالات متحده توانست خود را به بالای جدول بیلبورد ۲۰۰ برساند. تا فوریه ۲۰۱۱ بیش از ۳٫۴ میلیون نسخه از این آلبوم در ایالات متحده به فروش رسید.ویدئو کلیپ ترانه «دروغ گفتنت را دوست دارم»[و ۲۶] با حضور ریانا خواننده سبک ریتم و بلوز،[و ۲۷] با ۶٫۶ میلیون بازدیدکننده در روز نخست یک رکورد تاریخی در سایت یوتیوب به جا گذاشت.
این آبگرم طبیعی، به دلیل داشتن خواص درمانی، هر ساله پذیرای شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. منطقهٔ گردشگری باغستان و آبگرم، تنها در ۱۵ روز نخست تیرماه ۱۳۸۸، با جذب ۲۷۶ هزار نفر بازدیدکننده، بیشترین میزان ورودی مسافر در این مدت را در استان خراسان جنوبی داشته‌است. استفاده از آبگرم معدنی فردوس در درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی و مفصلی مؤثر بوده و توسط بسیاری از پزشکان توصیه گردیده‌است.