بائو

بائو

معنی کلمه بائو در دانشنامه عمومی

بائو (انیمیشن کوتاه). بائو ( انگلیسی: Bao ) یک پویانمایی رایانه ای کوتاه به کارگردانی دومی شی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این فیلم در مورد مادری چینی - کانادایی است که از سندرم آشیانه خالی رنج می برد اما شانس دوباره ای برای تجربه مادر بودن پیدا می کند. این پویانمایی در نود و یکمین دوره جوایز اسکار برنده جایزه اسکار بهترین پویانمایی کوتاه شده است.

معنی کلمه بائو در ویکی واژه

بائو (جمع بائو‌ها)

جملاتی از کاربرد کلمه بائو

اکنون نسخه‌های مدرن از مجموعه جمع‌آوری شده توسط استوبائوس عنوان گلچین یا آنتولوژی یاد می‌کنند. آنتولوژی استوبائوس حاوی خلاصه آثاری از صدها نویسنده، به ویژه شاعران، مورخان، مدیحه سرایان، فیلسوفان و پزشکان است. موضوعات تحت پوشش از فلسفه طبیعی، دیالکتیک و اخلاق گرفته تا سیاست، اقتصاد و حداکثر حکمت عملی را پوشش می‌دهند. این اثر نویسندگان و آثاری را پوشش می‌دهد که در صورت عدم پرداخته شدن به آن‌ها در این مجموعه، ناشناخته باقی می‌ماندند.
آلینا کابائوا تا هنگام بازنشستگی از جهان ورزش ۱۸ مدال قهرمانی جهان و ۲۵ مدال قهرمانی اروپا را در کنار جوایز المپیک بدست آورد. او در رویدادی در سال ۲۰۰۱ پس از مثبت شدن آزمایش یک ماده ممنوعه دوپینگ، مدال‌های خود را از دست داد.
رنمین ریبائو (پیپل دیلی) ملاقات گورباچف با دنگ در ۱۷ مه را «دوستانه و صریح» خواند، در حالی که پراودا به این توصیف واژه «سازنده» را افزود.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال اتلتیک بیلبائو و باشگاه فوتبال اسپانیول اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال اتلتیک بیلبائو، باشگاه فوتبال ایبار، باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید بی، و باشگاه فوتبال اتلتیک بیلبائو بی اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه بسکتبال بیلبائو، باشگاه بسکتبال فوئنلابرادا، و باشگاه بسکتبال مالاگا اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال راسینگ سانتاندر، باشگاه فوتبال میراندس، باشگاه فوتبال ایبار، باشگاه ورزشی تنریف، و باشگاه فوتبال اتلتیک بیلبائو بی اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال اتلتیک بیلبائو اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال اتلتیک بیلبائو، باشگاه فوتبال زنان اتلتیکو مادرید، و باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال اتلتیک بیلبائو، باشگاه فوتبال کامپوستلا، باشگاه فوتبال گرانادا، و باشگاه فوتبال اتلتیک بیلبائو بی اشاره کرد.