انتقادات

معنی کلمه انتقادات در فرهنگ فارسی

جمع انتقاد

جملاتی از کاربرد کلمه انتقادات

داستان بازی دربارهٔ یک گربهٔ ولگرد و مجروح است که از خانواده‌اش جدا شده و وارد دنیایی مملو از ربات‌ها، ماشین‌ها، و باکتری‌های جهش‌یافته می‌شود و تلاش می‌کند تا به نزد خانواده‌اش بازگردد. استری به‌طور کلی با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بود، که طراحی هنری، روند بازی گربه‌ای، روایت، موسیقی متن، و عناصر سکوبازی آن مورد تحسین قرار گرفت، اما منتقدان نسبت به سکانس‌های مبارزه و مخفی‌کاری انتقاداتی داشتند.
کمبود استاد در دانشگاه آزاد نسبت به جمعیت دانشجویان و عدم تناسب تعداد اعضای هیئت علمی با دانشجویان تحصیلات تکمیلی، یکی از انتقادات واردشده بر این دانشگاه است. بر طبق آخرین آمار تعداد دانشجویان که مربوط به سال تحصیلی ۹۱–۹۰ است، تعداد دانشجویان به شرح زیر است:
هسته اصلی انتقادات به او، به خاطر تصمیم‌اش برای فتح قله بدون استفاده از اکسیژن و فرودش همراه با کوهنوردان اردویش به سمت کمپ، درست هنگام مواجهه با بوران و تاریکی هوا بود. او از اولین کسانی بود که به قله رسید و نزدیک ۱٫۵ ساعت نزدیک قله ماند تا به دیگران کمک کند صعودشان را تکمیل کنند.
کاربران راستگرای شبکه های اجتماعی نیز انتقاداتی به آن ها وارد کرده اند از جمله اینکه وابسته به حکومت های کمونیستی مانند جمهوری خلق چین هستند و در برابر سرکوب ایغور ها در چین و اعتراضات هنگ کنگ سکوت کرده اند.
دین انسانیت، بعدها با تعابیر مختلفی در میان عوام رواج یافت و انتقاداتی را نیز در پی داشت.
در پایان دوره ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد امتیاز سرمایه‌گذاری در آشوراده به یک شرکت لبنی به نام شرکت لبنی صباح ابراهیمی واگذار شد که انتقادات و مناقشاتی را در پی داشته‌است.
۴ دی ۱۳۹۶ رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در روزنامه کیهان انتقاداتی را به این لایحه وارد کرد از جمله:
پس از جام جهانی ۲۰۱۸ آزمون که با انتقادات شدید هواداران تیم ملی ایران مواجه شده بود با ابراز نارضایتی و اعلام تشدید بیماری مادرش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد اما پس از گذشت مدتی با دعوت کارلوس کی‌روش به تیم ملی بازگشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ برای تیم ملی ایران به میدان رفت.
او در ۱۹۳۷ بازنشسته شد. جانشین او نویل چمبرلن بود. به او انتقاداتی در مورد آماده نشدن کافی برای جنگ جهانی دوم وارد است.
پس از انتخابات دوم خرداد اصغرزاده برخلاف انتظار وارد حزب تازه تأسیس جبهه مشارکت نشد. او در انتخابات شورای اول شهر تهران (۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱) شرکت کرده و به عضویت این شورا انتخاب شد و مدتی نایب‌رئیس آن بود. انتقادات شدید او به مدیریت شهر تهران زمینه‌ساز انحلال این شورا توسط وزارت کشور دولت خاتمی شد.