آکروباتی

معنی کلمه آکروباتی در ویکی واژه

منسوب به آکروبات.

جملاتی از کاربرد کلمه آکروباتی

همانند دیگر اعضای خانواده بتمن، استفانی براون نیز دارای هیچ توانایی ابرانسانی نمی‌باشد، اما او به‌طور فشرده توسط باربارا گوردون، بتمن و پرندگان شکاری در زمینهٔ هنرهای رزمی، حرکات آکروباتیک، تقویت استحکام، بازجویی و مهارت‌های کارآگاهی آموزش دیده‌است. پنگوئن وسیله‌ای ناشناخته به او داده‌است که با استفاده از آن قادر به نامرئی شدن می‌باشد. بر طبق گفته‌های تیم دریک این توانایی از طریق فناوری‌های سرقت شده بدست آمده‌است.
در شکل‌های نوینِ آمریکایی‌شدهٔ استریپینگ، ارتباط استریپرها با مشتریان کاهش یافته و شتاب در برهنه شدن افزایش یافته‌است. البته ممکن است برهنه شدن کامل نباشد ولی اگر منع قانونی وجود نداشته باشد کاملاً برهنه هم رواج دارد. با اضافه شدن تیرک برلسک به رقص برهنه، تمایل به اجرای حرکات آکروباتیک بیشتر شده‌است و نمایاندن بدون تعارف در مقایسه با سبک برلسک افزایش یافته‌است.
پرز کارش را به عنوان گاوباز در ۱۹۵۹ آغاز کرد و در دههٔ ۱۹۶۰ میلادی به معبود تماشاگران بدل گردید. آنها به او لقب «ال کوردوبس» به معنای کوردوبایی را داده بودند. پرز خشونت به کار گرفته شده در مبارزه با گاو را با حرکاتی آکروباتیک و نمایشی همراه ساخته بود و شجاعت و ناترسیش در مواجه با خطر در میدان مسابقه سبب شد تا به گران‌قیمت‌ترین ماتادور تاریخ بدل شود.
ژیمناستیک ایروبیک یا ایروبیک ورزشی یا ایروبیک فری استایل یا ایروبیک رقابتی، گونه‌ای از ایروبیک و شاملِ رقص آرایی، ژیمناستیکِ موزون و آکروباتیک بهمراهِ عناصر ایروبیک است.