سپاسگزارم

سپاسگزارم

معنی کلمه سپاسگزارم در دانشنامه عمومی

سپاسگزارم (آلبوم مگان ترینر). سپاسگزارم ( به انگلیسی: Thank You ) دومین آلبوم استودیویی خواننده آمریکایی مگان ترینر است. نه نخستین تک آهنگ این آلبوم بود که در میان ۵ آهنگ برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد جای گرفت و دومین تک آهنگ آن ، منم همین طور نیز توانست به ۲۰ آهنگ برتر این جدول وارد شود.
این آلبوم در نیوزیلند و بریتانیا به رتبه ۵ و در استرالیا و آمریکا به رتبه ۳ رسید.

جملاتی از کاربرد کلمه سپاسگزارم

در ۱۵ مه ۲۰۲۰، واکر ریمیکسی از "زمان" اثر هانس زیمر را منتشر کرد. واکر قبلاً یک نسخه امضا شده از موسیقی «زمان» را دریافت کرده بود و این دو نوازنده اولین بار در آوریل ۲۰۱۹ در بارسلونا در یکی از تاریخ های تور «دنیای هانس زیمر – جشن سمفونیک» با هم آشنا شدند. این دیدار منجر به صحبت هایی در مورد یک همکاری احتمالی شد که در نهایت روشن شد. واکر درباره این همکاری گفت: "همه کسانی که من را می شناسند می دانند که من یکی از طرفداران بزرگ هانس زیمر هستم. کارهای او نقش بزرگی در سفر موسیقی من داشته است. به خصوص "زمان" که آهنگ مورد علاقه من در تمام دوران است. نسخه من از این آهنگ اولین ریمیکس رسمی اثر هانس زیمر است که از این فرصت بسیار سپاسگزارم.
الن تری هنرپیشه سرشناس تئاتر، پس از انتشار شاهزاده خوشبخت در نامه‌ای به وایلد نوشت: اسکار عزیز، داستان‌هایت واقعاً زیبا هستند و من به خاطر آن‌ها از صمیم قلب از تو سپاسگزارم. من از داستان «بلبل و گل سرخ» بیش از داستان‌های دیگر خوشم آمد. امیدوارم روزی یکی از داستان‌های این مجموعه را برای آدم‌های خوب بخوانم؛ شاید هم برای آدم‌های بد بخوانم و آن‌ها را خوب کنم.
«از محبت‌های شما در این دوران بیماری بی‌نهایت سپاسگزارم. منهم یک اشرفی هستم پرافتخارترین و زیباترین روزهای زندگی‌ام، روزهایی است که با شما بودم و برای شما سرودم و آهنگ ساختم. من در دریای محبت‌های شما، درد بیماری را بهتر تحمل می‌کنم و از همه همرزمان شورایی خواهران و برادران مجاهدم که در این دوران لحظه‌به‌لحظه با من هستند ممنونم…. من همواره به همه گفته‌ام که یک اشرفی مجاهد هستم و اشرفی مجاهد خواهم ماند».
کسی که نزد او دانشی از کتاب [الهی] بود گفت من آن را پیش از آنکه چشم خود را برهم زنی برایت می‌آورم پس چون [سلیمان] آن [تخت] را نزد خود مستقر دید گفت این از فضل پروردگار من است تا مرا بیازماید که آیا سپاسگزارم یا ناسپاسی می‌کنم و هر کس سپاس‌گزارد تنها به سود خویش سپاس می‌گزارد و هر کس ناسپاسی کند بی‌گمان پروردگارم بی‌نیاز و کریم است