سطح دسترسی

معنی کلمه سطح دسترسی در فرهنگستان زبان و ادب

{access level} [رایانه و فنّاوری اطلاعات، رمزشناسی، مهندسی مخابرات] سلسله مراتب ناظر بر سطح امنیت که برای تعیین میزان حساسیت داده های سامانۀ اطلاعات و صدور یا عدم صدور مجوز دسترسی کاربران به کار می رود

معنی کلمه سطح دسترسی در ویکی واژه

سلسله‌مراتب ناظر بر سطح امنیت که برای تعیین میزان حساسیت داده‏های سامانۀ اطلاعات و صدور یا عدم صدور مجوز دسترسی کاربران به کار می‌رود.

جملاتی از کاربرد کلمه سطح دسترسی

آلمان با اقتصادی بزرگ به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی در نظر گرفته می‌شود. این کشور دارای بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا، سومین اقتصاد بزرگ جهان بر پایهٔ تولید ناخالص داخلی و پنجمین بر پایهٔ برابری قدرت خرید است. به عنوان یک قدرت جهانی در صنعت، و وجود بخش‌های علمی و فناوری، آلمان سومین صادرکننده و در عین حال سومین واردکنندهٔ بزرگ جهان است. به عنوان کشوری توسعه‌یافته، سطح دسترسی به خدمات اجتماعی در آلمان بالا است، از جمله مراقبت سلامت سراسری، و تحصیلات رایگان دانشگاهی. آلمان عضو سازمان ملل متحد، اتحادیهٔ اروپا، ناتو، شورای اروپا، گروه هفت، گروه ۲۰ و سازمان همکاری و توسعه اقتصادی است. همچنین آلمان از نظر تعداد آثار میراث جهانی یونسکو سومین کشور با بیشترین آثار ثبت‌شده در این فهرست است.