دید ۲

معنی کلمه دید ۲ در ویکی واژه

جلوۀ بصری یک مکان یا گستره

جملاتی از کاربرد کلمه دید ۲

مالک جدید ۲ ماه پس از تصاحب کارخانه مجتمع هرمزال را تبدیل به شرکت آلومینیوم هرمز جنوب با مسئولیت محدود با شمارهٔ ثبت ۲۵۰۸ و شناسهٔ ملی ۱۴۰۰۵۳۹۹۲۵۹۰ کرده و در ادارهٔ ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرشهرستان دامغان ثبت نمود.
در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۴، ورژن جدید ۲۷ اینچی (۶۹ سانتی‌متر) آیمک معرفی شد که ویژگی اصلی آن رتینا ۵کی، صفحه نمایشی با رزولوشن ۵۱۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسل است. همچنین این مدل جدید شامل پردازنده‌ای جدید، چیپ گرافیکی جدید و گزینه‌های دیگری برای حافظه است. این محصول همراه با آیپد مینی ۳ و آیپد ایر ۲ و آی او اس ۸٫۱ معرفی شد.
گمپر، جک گرینول را به عنوان اولین مربی تمام وقت بارسلونا انتخاب کرد. وی همچنین تلاش‌هایی برای افزایش تعداد اعضای باشگاه انجام داد، به‌طوری‌که در سال ۱۹۲۲ میلادی، تعداد اعضای باشگاه به بیش از ۲۰٬۰۰۰ نفر افزایش یافت. این افزایش اعضا به لحاظ مالی تیم را قادر به تهیه ورزشگاه جدید ساخت. در نهایت باشگاه به ورزشگاه لس کورتس که در همان سال افتتاح شده بود، نقل مکان کرد. ورزشگاه جدید ۲۲٬۰۰۰ نفر گنجایش داشت که بعدها به ۶۰٬۰۰۰ نفر هم رسید. در دوران گمپر، تیم فوتبال بارسلونا موفق شد یازده بار مسابقات فوتبال کاتالونیا، شش بار کوپا دل ری و چهار بار کوپا دی پیرنه را فتح کرده و نخستین «عصر طلایی» خود را تجربه کند.
او پیش از رفتن به به‌نه لیگ و لیگ برتر هلند و پیوستنش به تیم توئنته در سال ۲۰۰۷ از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ برای باشگاه فوتبال راین هایکه و در بوندس‌لیگا بازی می‌کرد. پس از نه فصل بازی برای تیم توئنته او به لیگ برتر فوتبال زنان فرانسه رفت و برای تیم مون‌پلیه در سال ۲۰۱۶ و تا پایان فصل ۱۶–۲۰۱۵ بازی کرد. در ژانویهٔ ۲۰۱۷ آنوک یک قرارداد جدید ۲٬۵ ساله را با این تیم به امضا رساند.
قانون اساسی جدید آلاباما در سال ۱۹۰۱ (۱۲۸۰) تصویب شد و شامل قوانین انتخاباتی‌ای بود که به‌طور مؤثری سیاه‌پوستان و تهیدستان سفیدپوست را با شرط‌های مربوط به سواد و میزان مالیات پرداختی از حق رأی محروم می‌کرد. در سال ۱۹۰۰ (۱۲۷۹) در آلاباما بیش از ۱۸۱۰۰۰ سیاه‌پوست واجد شرایط رأی دادن بودند اما در سال ۱۹۰۳، پس تصویب قانون انتخاباتی جدید ۲۹۸۰ نفر حق ثبت نام برای رأی دادن داشتند، گرچه دست کم ۷۴۰۰۰ سیاه‌پوست باسواد بودند.
در فصل جدید ۲۰۲۳ آرش اکبری به تیم رگرتاداز تاجیکستان پیوست.