خواهش می‌کنم

معنی کلمه خواهش می‌کنم در ویکی واژه

خواهش‌می‌کنم
(احترام‌آمیز): خواهش کردن، عذر خواهی کردن از کسی.

جملاتی از کاربرد کلمه خواهش می‌کنم

این موفق‌ترین نسخهٔ «آدم خوبی نیستی» بود که در زمان انتشارش در ایالات متحدهٔ آمریکا ۱۱ هفته در بیلبورد هات ۱۰۰ حضور داشت و یک‌هفته هم صدرنشین آن جدول شد. «آدم خوبی نیستی» رانستد ششمین تک‌آهنگ شمارهٔ ۱ سال ۱۹۷۵ و سومین شمارهٔ یکی بود که کاور یک قطعهٔ دهه شصتی بود. چند هفته پیش از رانستد، گروه کارپنترز هم با کاور قطعهٔ «خواهش می‌کنم آقای پستچی» ماروِلِتس صدرنشین بیلبورد بودند. بین این‌ها اما تفاوت مهمی وجود دارد: کارپنترز ترانه‌ای که اجرای اولیه‌اش هم بسیار شناخته‌شده و شماره ۱ بیلبورد شده بود را بدون آن‌که چیز ارزشمندی به آن اضافه کنند بازخوانی کردند درحالی‌که رانستند قطعه‌ای که پیش از او موفقیت چشمگیری نداشت را آن‌چنان زیر و رو کرد، گویی از آن خودش است.
تأسف عمیق من از این است که نتوانستم تو را خوشبخت کنم. خیلی دوست داشتم که فرزندی از تو به یادگار می‌داشتم، همان چیزی که همیشه خواست تو هم بود. خواهش می‌کنم برای خوشحالی من و برای این‌که آخرین خواست مرا جامه عمل بپوشانی، بعد از جنگ بدون درنگ با کسی که می‌تواند تو را خوشبخت کند، ازدواج کن و بچه‌دار شو. ..
« قربانت گردم، چند روز قبل رقیمه شریفه زیارت شد . فرموده بودید که مجلدی از نامه مزین راهنمای کتاب فرستادم آن نامه هنوز نرسیده . خواهش می‌کنم اگر نفرستاده‌اند دستور فرمایید ارسال دارند .
همراه آلبوم، یک دی‌وی‌دی شامل موزیک‌ویدیوهای «یه راهی پیش روم بذار»، «نرو خواهش می‌کنم»، «ستاره» و «واست می‌میرم» هم منتشر شد.
«آقای پستچی خواهش می‌کنم» بارها توسط خوانندگان مختلف بازخوانی شده‌است. در سال ۱۹۷۵ و زمانی که کارپنترز نسخهٔ جدیدی از «آقای پستچی خواهش می‌کنم» را منتشر کردند، این اثر دوباره پرفروش‌ترین ترانهٔ روز آمریکا شد و ۱۷ هفته در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد حضور داشت. بیتلز هم در سال ۱۹۶۳ و در آلبوم با بیتلز این قطعه را کاور کرده‌اند.