جایگاه ۲

معنی کلمه جایگاه ۲ در ویکی واژه

محل ممتاز و خاص در سالن نمایش.

جملاتی از کاربرد کلمه جایگاه ۲

در آخرین رتبه‌بندی صنعتی استان‌های ایران که از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران برمبنای داده‌های سال ۱۳۸۳ انجام گرفته‌است، استان کرمانشاه در گروه استان‌های «بسیار توسعه‌نیافته» در میان ۲۸ استان در جایگاه ۲۵ قرار داشته و تنها سه استان سیستان و بلوچستان، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد پایین‌تر از کرمانشاه قرار داشته‌اند.
منتقدان موسیقی از این ترانه استقبال کردند و جذابیت و تولید آن را تحسین کردند. از نظر تجاری، «یواشش کن» در فنلاند به رتبۀ ۲ و در جمهوری چک، روسیه و کره جنوبی در بین ۲۰ رتبۀ برتر قرار گرفت. در ایالات متحده، این ترانه در جایگاه ۲۷ بیلبورد هات ۱۰۰ و جایگاه نخست جدول هات دنس کلاب بیلبورد قرار گرفت. در ۴۰ آهنگ برتر جریان اصلی به رتبۀ ۷ رسید. «یواشش کن» به دلیل فروش بیش از ۱ میلیون واحد در ایالات متحده، توسط انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا، گواهینامه پلاتین دریافت کرد.
دلتنگی در فوریه ۲۰۰۹ منتشر شد و در جایگاه ۲۱ در ۲۰۰ تای برتر بیلبورد و جایگاه اول در برترین آلبوم‌های مستقل قرار گرفت. این آلبوم در «۴۰ آلبوم برتر» رولینگ استون در آن ماه به نمایش درآمد و به جایگاه ۲۱ رسید. تا ژوئیهٔ ۲۰۱۰، این آلبوم بیش از ۲۰۰٬۰۰۰ نسخه فروخته بود.
۲۰۱۷: دل ری پنجمین آلبوم استودیویی خود را به نام «شهوت برای زندگی» در این سال منتشر نمود. این آلبوم توانست رتبهٔ ۱ را در چارت آی‌تیونز به‌دست آورد. همچنین توانست برای بهترین آلبوم وکال پاپ نامزد گرمی ۲۰۱۸ شود. از نظر مجلهٔ رولینگ استون این آلبوم در بین ۵۰ آلبوم برتر ۲۰۱۷ جایگاه ۲۶ را دارد. سینگل اصلی این آلبوم نیز جایگاه نهم را در بین بهترین آهنگ‌های ۲۰۱۷ به خود اختصاص داد.
«آشیانهٔ ۱۸» در زمان انتشارش در ایرلند ۲۵اُمین تک‌آهنگ پرفروش آن کشور شد و تا جایگاه ۲۶اُم جدول پرفروش‌ترین تک‌آهنگ‌های بریتانیا صعود کرد. این ترانه در سال ۱۹۹۲ نامزد دریافت گرمی بهترین اجرای متال بود.
نقطه عطف بهترین جایگاه‌ها را برای اپث در چارت‌ها نسبت به آلبوم‌های پیشین به‌دست آورد، به‌طوری‌که در چارت استرالیا تا جایگاه هفتم، در چارت فنلاند تا جایگاه نخست و در چارت بیلبورد ۲۰۰ آمریکا در جایگاه ۲۳ قرار گرفت.