جام ۲

معنی کلمه جام ۲ در ویکی واژه

صورتی فلکی در نیمکرۀ جنوبی آسمان بین دو صورت شجاع و سنبله.

جملاتی از کاربرد کلمه جام ۲

او فوتبالش را از جوانان آرارات آغاز کرد و سپس برای مدت کوتاهی به تیم استقلال پیوست اما تنها پس از انجام ۲ بازی برای این تیم دوباره به تیم آرارات بازگشت و سال‌ها در پست مدافع در تیم‌هایی چون آرارات، بانک تجارت، بهمن کرج، پاس تهران و شهاب زنجان بازی می‌کرد. وی به همراه تیم پاس قهرمان اولین دوره لیگ آزادگان در سال ۱۳۷۰ و قهرمان جام باشگاه‌های آسیا ۹۳–۱۹۹۲ شد.
بازیهای خارج از ایران به دو بخش کشور و شهر تقسیم می‌شود. در بخش کشور تیم استقلال با انجام ۲۱ بازی در کشور امارات بیشترین بازیهایش در سطح قاره آسیا را در این کشور انجام داده است.
بین آوریل ۲۰۰۱ تا مارس ۲۰۰۲، این شرکت هواپیمایی ۴۳٫۳ میلیون مسافر را جابه‌جا کرد و ۱۲٫۵۳ میلیارد یورو درآمد داشت. ایر فرانس در نوامبر ۲۰۰۴ با انجام ۲۵٫۵٪ پروازهای اروپا، عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا را از آن خود کرد.
اوزترک در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی فرمانده نیروی هوایی ترکیه بوده است. وی از ماه آگوست سال ۲۰۱۵ میلادی به عنوان عضوی از شورای عالی نظامی ترکیه فعالیت کرده است. او در پی کودتای نافرجام ۲۰۱۶ ترکیه به اتهام خیانت به میهن تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.
وی همچنین در تیم ملی فوتبال ارمنستان بازی کرده‌است. نخستین بازی ملی خود را که یک بازی دوستانه بود در ۱۴ اکتبر ۱۹۹۲ در ایروان در مقابل مولداوی انجام داده‌است. و در سال ۱۹۹۸ بعد از انجام ۲۵ بازی از عرصه تیم ملی خداحافظی کرد. در سال ۱۹۸۴ از فوتبال خداحافظی نمود.
بعد از پنج روز آتش‌سوزی در جنگل‌های مرکزی پرتغال سرانجام ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ مهار شد و تا حدودی آرامش برقرار شده‌است، بسیاری از ۱۷۰۰ آتش‌نشانی که در عملیات خاموش کردن آتش شرکت داشتند، همچنان در آماده باش هستند تا، در صورت لزوم آمادگی لازم را برای واکنش سریع داشته باشند، در حال حاضر دمای هوا ۵ درجه کاهش یافته و رطوبت هوا نیز بیشتر شده‌است در نتیجه مردم سه روستا که از آتش گریخته بودند، کم‌کم به خانه‌هایشان بازمی‌گردند.