تریکو

معنی کلمه تریکو در فرهنگ معین

(تِ ) [ فر. ] (اِ. ) نوعی پارچه که از نخ های معمولاً پشمی یا الیاف مصنوعی بافته می شود و به صورت کشباف است .

معنی کلمه تریکو در فرهنگ عمید

۱. نوعی پارچۀ کشباف از جنس پشم و الیاف مصنوعی.
۲. لباس که از این پارچه تهیه شده باشد.

معنی کلمه تریکو در فرهنگ فارسی

کشباف، لباس بافته شده، لباسی که ازکش دوخته باشند

معنی کلمه تریکو در ویکی واژه

نوعی پارچه که از نخ‌های معمولاً پشمی یا الیاف مصنوعی بافته می‌شود و به صورت کشباف

جملاتی از کاربرد کلمه تریکو

حکومت اورلیان در این مدت از سوی مدعیان امپراتوری نیز مورد تهدید قرار گرفته بود و در فاصلهٔ ۲۷۱ تا ۲۷۲، سپتیموس در دالماتیا، دومیتیانوس در جنوب گل و اوربانوس در جای دیگری از امپراتوری سر به شورش برداشته و خود را امپراتور نامیده بودند. با این حال این تهدیدات چندان جدی نبود و حکومت آنان برای مدت طولانی دوام نیاورد. اما خطر اصلی از جانب سرزمین‌هایی بود که پیشتر از امپراتوری روم جدا شده و به‌صورت مستقل درآمده و امپراتوری گل به فرمانروایی تتریکوس در غرب و پالمیرا به فرمانروای ملکه زنوبیا در شرق را تشکیل داده بودند.
بر طبق اظهارات اوئدا: تریکو از غرایز حیوانی رانده شده‌است و این تنها به بازیکن بستگی دارد که چگونه این موجود را هدایت می‌کند و با استفاده از رفتار طبیعی‌اش به حل معماهای بازی بپردازد. به‌طور مثال بازیکن با پرتاب بشکه‌ای که تریکو به آن علاقه دارد، باعث می‌شود او به مکان‌های مورد نظر حرکت کند. بازیکن باید در طی بازی با کارهایی نظیر تغذیه تریکو یا درآوردن نیزه‌ها و تیرها از بدنش به او توجه کرده و از او مواظبت کند.
آخرین نگهبان بر طبق وبگاه جمع‌آوری و منتقد متاکریتیک، نقدهای مطلوبی دریافت کرد. بیشتر منتقدین محیط و داستان بازی و همچنین توجه به جزئیات و رفتار واقع‌گرایانه حیوانی که به تریکو داده شده‌است را به عنوان قوی‌ترین عناصر بازی مورد ستایش قرار دادند. با این حال بسیاری نیز این رفتار واقع‌گرایانه را سبب اختلال در بازی می‌دادند، زیرا بازیکن نیاز به صبر و بردباری زیادی برای واکنش‌های تریکو به فرمان‌هایش نیاز دارد.
پس از آن اورلیان به سمت امپراتوری گل به فرمانروایی تتریکوس حرکت کرد. اما تتریکوس که خود درگیر حملات ژرمن‌ها و شورش‌های داخلی بود مخفیانه توافقنامه‌ای را با اورلیان به امضا رساند و در نبرد شالون با ترک سپاهیانش به اردوگاه رومیان پیوست. بدین ترتیب سپاه گل‌ها که بدون فرمانده مانده بود شکست خورد و اورلیان به پاداش این کار تتریکوس او را به فرمانداری لوکانیا منصوب کرد.
فعالیت‌ها و سیاست‌های دانشگاهی توسط آکادمی‌ها توسط دوره آموزشی مشخص می‌شود. این عضو از ملیت‌های مختلف است، که در دنیای دانشگاهی یا دیپلماتیک مشهور هستند. در میان روسا روبرتو آگو، نیکلاس والتریکوس و بوترس بوترس قالی نیز حضور داشته‌اند.
امانوئل و مدیر عامل شرکت ویلیام موریس اندور پاتریکوایتسل به عنوان «بازنویسی اسکریپت هالیوود» شناخته شده‌است، و هر دو آنها به لیست کسب و کار فرچون (مجله) سال نامگذاری شده‌است. در مقاله‌ای در ماه مه ۲۰۱۳ در مورد امانوئل، فورچون به نام او «یکی از بزرگترین عوامل در کسب و کار سرگرمی نام برد».
لیشمانیاز (سالک، لیشمانیاز احشایی) - تک‌تارچه‌زدگی (تریکومونیاز)
عفونت قارچی مانند اسپورتریکوزیس، آسپرژیلوس، کاندیدیازیس، مننژیت کریپتوکوکی در افراد ضعف ایمنی، عفونت تک‌یاخته‌ای مانند لیشمانیاز احشایی