بی وقفه

بی وقفه

معنی کلمه بی وقفه در دانشنامه عمومی

بی وقفه (مجموعه تلویزیونی). رام نشده ( چینی: 陈 情 令؛ پین یین: Chén Qíng Lìng ) یک مجموعه تلویزیونی چینی است که برگرفته از رمان شیِن شیا مو داو زو شی از مو شیانگ تنگ شیو با بازی شیائو ژان و وانگ ییبو است. این سریال ماجراهای وی ووشیِن و لَن وانگ جی، دو دوست و پرورش دهنده ی روح را دنبال می کند که برای حل معماهایی اسرارآمیز که با اتفاقی غم انگیز در گذشته ارتباط دارند، به همراه هم سفر می کنند.
این سریال از ۲۷ ژوئن تا ۲۰ اوت ۲۰۱۹ در چین از طریق تنسنت ویدئو در ۵۰ قسمت پخش شد. یک نسخه ویژه ۲۰ قسمتی از این درام از ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ از شبکه وی تی وی پخش شد. در حال حاضر در سراسر جهان از طریق پخش آنلاین نتفلیکس در دسترس است.
رام نشده چه در خود کشور چین و چه در سطح بین المللی با تحسین منتقدین به خاطر داشتن طرح داستانی قوی، شخصیت پردازی عالی و لباس و گریم دقیق و زیبای آن یک موفقیت انتقادی و تجاری محسوب می شود. این فیلم به یکی از پردرآمدترین درام های سال ۲۰۱۹ تبدیل شد. بر اساس «گزارش تحقیق در مورد توسعه سمعی و بصری اینترنت چین» برای سال ۲۰۱۹ و آغاز سال ۲۰۲۰، «افراد بی سرپرست» از نظر شاخص محبوبیت در رتبه اول قرار گرفت. با توجه به موفقیت این مجموعه، دو فیلم اسپین آف با تمرکز بر شخصیت های فرعی اکران شده است: سفر کشنده ( ۲۰۱۹ ) و مردگان زنده ( 2020 ) . این مجموعه در ژوئن ۲۰۲۱، چند روز قبل از دومین سالگرد پخش آن، ۹٫۵ میلیارد بازدید از ویدئو تنسنت داشت و آن را به یکی از پربیننده ترین درام های چینی در پلت فرم تبدیل کرد. یک بازی موبایل بر اساس این سری نیز قرار است توسط NetEase Games منتشر شود.
داستان سریال در دنیایی خیالی به نام پوگیلیست روایت می شود. جایی که قوانین و حکومت توسط قبیله ای قدرتمند به نام ون به اجرا درآمده و بقیه ی قبایل تحت تسلط و نفوذ این قبیله قرار دارند. تذهیبگر بازیگوش و جوانی به نام وی ووشیِن ( شیائو ژان ) با یکی از برجسته ترین تذهیبگران جوان قبیله ی گوسولَن به نام لَن وانگ جی ( وانگ ییبو ) در طول ماجراجویی که دارند دوست می شوند. در این بین متوجه می شوند که رئیس قبیله وِن افکار شومی رو در سردارد و باید قبل از اینکه سرزمین ها را ویران کند جلوی او را بگیرند…

معنی کلمه بی وقفه در ویکی واژه

چیزی که مداوم و مستمر انجام می‌گیرد.

جملاتی از کاربرد کلمه بی وقفه

تفاسیر ضدآمریکایی اغلب دوقطبی شده‌است. ضدآمریکایی توسط پل هولندر، جامعه‌شناس آمریکایی متولد مجارستان، «یک انگیزه انتقادی بی وقفه به نهادها، سنت‌ها و ارزش‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آمریکا» توصیف شده‌است.
در اوایل قرن سیزدهم، آلان در واقع به تعداد زیادی قبایل و روستاهای خودمختار متلاشی شده بود که توسط روسای جنگ داخلی که ده‌ها تا چند صد جنگجو را رهبری می‌کردند، اداره می‌شدند. این وضعیت هرج و مرج توسط راهب مجارستانی جولیان توصیف شد، که در سال ۱۲۳۶میلادی مشاهده کرد که «به تعداد روستاها حاکم وجود دارد که هیچ یک از آنها وفاداری به دیگری ندارند. جنگ در آنجا بی وقفه است، رهبر علیه رهبر، روستا با روستا.»
کافکا برای مواجهه با انبوهی از داده‌ها که بی وقفه در حال ارسال هستند و شما فرصت کافی برای پردازش و ذخیره‌سازی آنها نداشته باشید تولید شده و بسیار مناسب است.
این آتش ار به آب رضا می نشد خموش بی وقفه سوختی همه کیهان به یک شرار
آندریاس در سال ۱۵۱۴ میلادی در بروکسل زاده شد. این کودک بعدها هنگامی که بزرگ شد قربانی انتقادها و مطالعات بی وقفهٔ خود شد. او در زمان خود اهمیت علم کالبدشناسی را به جهان شناساند و پزشکان آن زمان را به پذیرش این امر مهم دعوت کرد.
اگر دوزخ ترا موقف مرا مینو معاذ الله از آنجا جذبه ی مهرت برد بی وقفه بیرونم
این فیلم در ایران تحت عنوان شلیک بی وقفه توسط شرکت فرهنگی هنری قرن ۲۱ دوبله و پخش شد.