برنامه بازاریابی

معنی کلمه برنامه بازاریابی در ویکی واژه

برنامه‌ای برای به ‌نمایش گذاشتن جدیدترین هواگَردهای غیرنظامی برای جلب نظر مشتریان بالقوه.

جملاتی از کاربرد کلمه برنامه بازاریابی

ارتباطات بازاریابی شامل تبلیغات، پروموشن یا ترویج فروش، فروش، نام تجاری، کمپین و تبلیغات آنلاین است. این فرایند به عموم مردم این امکان را می‌دهد که یک برند را بشناسند و در مورد آنچه برند ارائه می‌دهد ایده روشنی کسب کنند. با پیشرفت تکنولوژی و تکنیک‌ها، امکان مشارکت مستقیم برای مشتریان در شناخت آنچه برندها ارائه می‌دهند ایجادشده است. این کار با درنظر گرفتن ایده‌ها و خلاقیت‌های آنها، در توسعه محصول و ارتقاء نام تجاری انجام می‌شود. برندسازی موفق شامل هدف قرار دادن مخاطبانی است که از برنامه بازاریابی سازمان جهت افزایش اطلاعات نسبت به برند یا نام تجاری استفاده می‌کنند.