بازاریابی اجتماعی
معنی کلمه بازاریابی اجتماعی در ویکی واژه
جملاتی از کاربرد کلمه بازاریابی اجتماعی
نظریههای علوم رفتاری و اجتماعی، نظریه ارتباطجمعی، بازاریابی اجتماعی و سایر تأثیرات نظری، از جمله مدلهای پزشکی، جامعهشناسی و انسانشناسی. علاوه بر این، چندین چارچوب و مدل برنامهریزی برای انعکاس یا ترکیب اصول اصلی برخی یا همه این دستهها ایجاد شده است. مروری که در زیر میآید، بر نظریههای انتخاب شده و همچنین تأثیر بالقوه یا واقعی آنها بر روی عملکرد ارتباطات سلامت متمرکز شده است (اسکیاوو، 2013).