انیمال

معنی کلمه انیمال در ویکی واژه

انیمال (جمع انیمال‌ها)
دُخی (به معنای دختر دمِ دستی که همیشه آماده ی چرخ زدن می باشد.

جملاتی از کاربرد کلمه انیمال

شرکت دیسکاوری مالک ۲۸ برند مختلف رسانه‌ای و بیش از ۱۰۰ کانال تلویزیونی بود، که در ۱۸۰ کشور جهان قابل دسترسی بوده و برنامه‌های تلویزیونی خود را به ۳۹ زبان زنده پخش می‌کرد، شمار بیننده‌های آن، بالغ بر ۱٫۵ میلیارد نفر برآورد می‌شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک سیتی، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نزدک معامله می‌شد و جزئی از شاخص نزدک-۱۰۰ و اس اند پی ۵۰۰ به‌شمار می‌رفت. شرکت دیسکاوری مالک شبکه‌های تلویزیونی انیمال پلانت، شبکه تلویزیونی میلیتاری و شبکه تلویزیونی دیسکاوری می‌بود، همچنین این شرکت به‌عنوان اپراتور اصلی شبکه‌های تلویزیونی راندوم هاوس در ایالات متحده محسوب می‌شد.
آرکید رکوردز در سال ۱۹۷۲ توسط لارنس مایرز، یک متخصص صنعت موسیقی بریتانیایی که در مدیریت و تولید موسیقی برای هنرمندان مختلف بریتانیایی مانند انیمالز، دیوید بویی و رولینگ استونز کار می‌کرد تأسیس شد. در اوایل دهه ۱۹۷۰، او متوجه شد که بسیاری از مصرف‌کنندگان موسیقی آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را به‌منظور ایجاد ترکیبی از آهنگ‌های برتر کنونی یا بهترین آهنگ‌های یک هنرمند، ضبط می‌کنند. مایرز این روند را با انتشار آلبوم‌های تلفیقی چند هنرمند و تک هنرمند کپی کرد.
خدمات پویانمایی توسط انیمال لاجیک در ونکوور کانادا تهیه شد که همچنین انیمیشنی برای مجموعه فیلم‌های لگو را از گروه انیمیشن وارنر تهیه کرده‌است.
«آن یک نفر باشم» ترانه‌ای از خوانندهٔ انگلیسی دوآ لیپا از اولین آلبوم استودیویی هم‌نام خود است. این ترانه توسط لوسی تیلور، جک تارنت و دیجیتال فارم انیمالس نوشته شده‌است. این ترانه شامل ژانر دریم پاپ، یوروپاپ و سینث-پاپ با عناصر گاسپل و پاور پاپ است. در این ترانه لیپا رو مجسم می‌کند که دوست‌پسر خود را برای یک رستگاری رمانتیک التماس می‌کند. این ترانه با استقبال منتقدان روبرو شد، بسیاری از منتقدان موسیقی آن را در اثر برجستهٔ آلبوم خواندند و کیفیت تهیه‌کنندگی آن تحسین کردند.
«آن یک نفر باشم» توسط لوسی تیلور، دیجیتال فارم انیمالس و جک تارنت نوشته شده‌است. آنها این آهنگ را دربارهٔ با یکی از رابطه‌های لوسی تیلور نوشتند. تیلور که دوست خوب لیپا بود، قبل از اینکه لیپا آهنگ را منتشر کند، آهنگ را برای او پخش کرد و به او پیشنهاد داد که آن را ضبط کند. لیپا بلافاصله عاشق این آهنگ شد و "ملودی هاً و "اشعار مداودم" را به عنوان دلیل بیان کرد. او فکر کرد که کاملاً مناسب آلبومش خواهد بود. با این حال، او به دلیل ننوشتن آن تمایلی به ضبط آهنگ نداشت.