اغذیه فروشی

اغذیه فروشی

معنی کلمه اغذیه فروشی در فرهنگستان زبان و ادب

{snack bar} [گردشگری و جهانگردی] محل ارائۀ غذاهای ساده همراه با نوشیدنی های غیرالکلی، معمولاً به صورت سرپایی

معنی کلمه اغذیه فروشی در دانشنامه عمومی

اغذیه فروشی (فیلم). اغذیه فروشی ( آلمانی: Delicatessen ) فیلمی فانتزی به کارگردانی ژان - پیر ژونه و مارک کارو محصول سال ۱۹۹۱ سینمای فرانسه است. فیلم روایتی پسارستاخیزی و شخصیت محور از زندگی چند مستأجر یک ساختمان در زمانی مبهم و نامعلوم است.
• دومینیک پینان
• ژان کلود دریفوس
• کرین ویار
• روفوس
• هوارد ورنون
• دومینیک زاردی
• تیکی اُلگادو

معنی کلمه اغذیه فروشی در ویکی واژه

rosticceria

جملاتی از کاربرد کلمه اغذیه فروشی

آنها از مرز دور می‌شوند و باز در کنار دکه اغذیه فروشی می‌ایستند و کودک ساندویچ می‌خورد و به مرد می‌گوید که شعر دوست دارد و می‌داند شاعرها چه می‌کنند. الکساندر برای کودک داستان شاعری یونانی را تعریف می‌کند به نام دیونیسیس سولوموس. وی می‌گوید که سولوموس شاعر بزرگی بوده و در دورانی زندگی می‌کرده که یونان به دست حکومت عثمانی می‌افتد. او که در ایتالیا زندگی می‌کرده به یونان می‌آید تا شعری برای آزادی یونانیان بنویسد اما او زبان یونانی را به خوبی نمی‌دانسته و به جای جای یونان می‌رود و به مردم بابت آموزش کلمات جدید پول می‌داده است. از این رو شاعر کسی است که کلمات را می‌خرد اما هرگز نتوانست شعرش را کامل کند.
این گورستان به عنوان محل استراحت راجر سی هول، شهردار فقید لیبرتی سیتی، پائولی سینداکو، دان خانواده سینداکو، وینچنزو سیلی، کاپورژیم خانواده لئونه از سال 1994 تا 1998، دن سوکو و سدریک "وین" فوترینگی عمل می کند.جووانی کاسا همچنین یک سنگ قبر در گورستان دارد، علیرغم اینکه بدنش به گوشت سوسیس تبدیل شده و در اغذیه فروشی خودش فروخته می شود.به طور عجیبی، جوزف دانیل اوتول، با وجود کشته شدن او توسط میکی همفیست ها و انداختن جسدش به آب، یک سنگ قبر دارد.تمام افراد حاضر در گورستان، به استثنای اوتول، توسط کسی جز تونی سیپریانی در طول خط داستانی اتومبیل دزدی بزرگ:ماجراهای لیبرتی سیتی کشته شدند.