آزار دهنده

معنی کلمه آزار دهنده در ویکی واژه

آزار‌دهنده
آنکه یا آنچه موجب رنج و ناراحتی کسی شود، آزارگر، رنج‌آور. با حرف‌های آزار‌دهنده‌ای که زد، دیگر جایی برای آشتی نمی‌ماند.

جملاتی از کاربرد کلمه آزار دهنده

آزار دربرگیرندهٔ طیفِ گسترده‌ای از رفتارهای آزار دهنده و توهین‌آمیز می‌گردد. از دیدگاهِ حقوقی، این رفتار با مزاحمت یا تهدید همراه است. آزارواذیتِ جنسی اشاره به محدودهٔ وسیعی از رفتارها از مزاحمت‌های خیابانی تا سوء استفاده جنسی و تجاوز جنسی را در بر می‌گیرد. آزار جنسی، کاری زشت با ماهیتِ جنسی که در آن فرد یا افرادی با تعرض به شخصیت یک فرد، از طریق، ارعاب، بهره‌گیری ناخواسته یا اجبار خواستار دریافت التفات جنسی یا تحقیر جنسیتی با توسل به آزار کلامی می‌شوند. که معمولاً پی‌آمدِ آن برای همیشه قربانیِ آزاردیده را آزار خواهد داد. در قوانین قضایی اکثریت مطلق کشورهای جهان، آزار جنسی، کاری «غیرقانونی» و «مجرمانه» شناخته می‌شود.
اگرچه اثربخشی آن ممکن است کمتر از داروهای محرک باشد ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ممکن است در ترکیب با مواد محرک استفاده شود. پزشک ممکن است در صورت داشتن عوارض جانبی آزار دهنده از طرف محرک ها ، داروهای غیر محرک از جمله اتوکسستین را تجویز کند. وقتی محرک مؤثر نبود؛ یا در ترکیب با یک محرک برای افزایش اثربخشی.
نسخه رایانه‌های شخصی این بازی پس از تأخیر در ۸ فروردین ۱۴۰۲ عرضه شد. این بازی در همان ابتدا با بسیاری از مشکلات و باگ‌های آزار دهنده به بازار عرضه شد که باعث عذر خواهی ناتی داگ از خریداران شد.
درد شدید آزار دهنده و تعریق، آنژین، اضطراب و فشار خون بالا از پی‌آمدهای احتباس ادراری است و بیمار ممکن است نیاز به بستری در بیمارستان یابد. در چنین وضعیتی باید بیمار با ظن رسیدن به مرحله سکته قلبی، تحت مانیتورینگ قرار گیرد. از دیگر عوارض احتباس ادراری می‌توان به نارسایی مزمن کلیه اشاره نمود.